Onko teillä kotona avainkaappia tai kippoa eteisessä missä avaimet?
Tuntuu että vaikka ne avaimet laittaisi varmaan paikkaan niin ei ne siellä koskaan ole.
Kommentit (27)
Ulko-oven vieressä olevan vaatekaapin oven sisäpuolelle laitettiin naulakko avaimille. Lapsi ja minä ripustamme avaimet naulakkoon kun tulemme sisälle, miehellä avaimet edelleen usein hukassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On avainkaappi. Autoon vain yhdet avaimet joissa keskuslukitustoiminto niin niiden pitää olla aina tietyssä paikkaa
Miksi vain yhdet?
Koska ei ole kahta.
Kyllähän keskuslukituksen lisäksi on ihan fyysinen avain joka tosin usein vain pelkkä tikku.
Ovennkahvassa sisäpuolella pidän avainnippua. Ei unohdu
Meillä on sähkölukko kaikissa ovissa joten ei tarvi avaimia. Koodilla pääsee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On avainkaappi. Autoon vain yhdet avaimet joissa keskuslukitustoiminto niin niiden pitää olla aina tietyssä paikkaa
Toinen kaukosäätimellinen avain maksanee sen 150-200 €, varmaan helpottaisi elämää. Omaan autoon oli välillä kolmekin avainta.
Mutta ne avaimet kotona roikkuu eteisen seinässä olevasta ruuvista.
Minulla maksoi 50 euroo kun avain hajosi.
Ei ole. Meillä on käytössä kodissamme kolme eri ovea, joista voi tulla sisälle ja jokainen tulee mistä tulee. Itse laitan avaimet vessan tasolle ja pesen sitten kädet. Siitä tasolta ne löytyvät tai jos eivät löydy, niin ne ovat housujen taskussa.
Kannellinen lasikulho eteisen pöydällä. Ollut toimiva koko perheelle, jopa pienimmille.