Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kotona avainkaappia tai kippoa eteisessä missä avaimet?

Vierailija
19.03.2023 |

Tuntuu että vaikka ne avaimet laittaisi varmaan paikkaan niin ei ne siellä koskaan ole.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannellinen lasikulho eteisen pöydällä. Ollut toimiva koko perheelle, jopa pienimmille.

Vierailija
22/27 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko-oven vieressä olevan vaatekaapin oven sisäpuolelle laitettiin naulakko avaimille. Lapsi ja minä ripustamme avaimet naulakkoon kun tulemme sisälle, miehellä avaimet edelleen usein hukassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On avainkaappi. Autoon vain yhdet avaimet joissa keskuslukitustoiminto niin  niiden pitää olla aina tietyssä paikkaa

Miksi vain yhdet?

Koska ei ole kahta.

Kyllähän keskuslukituksen lisäksi on ihan fyysinen avain joka tosin usein vain pelkkä tikku.

Vierailija
24/27 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovennkahvassa sisäpuolella pidän avainnippua. Ei unohdu

Vierailija
25/27 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sähkölukko kaikissa ovissa joten ei tarvi avaimia. Koodilla pääsee sisään.

Vierailija
26/27 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On avainkaappi. Autoon vain yhdet avaimet joissa keskuslukitustoiminto niin  niiden pitää olla aina tietyssä paikkaa

Toinen kaukosäätimellinen avain maksanee sen 150-200 €, varmaan helpottaisi elämää. Omaan autoon oli välillä kolmekin avainta.

Mutta ne avaimet kotona roikkuu eteisen seinässä olevasta ruuvista.

Minulla maksoi 50 euroo kun avain hajosi.

Vierailija
27/27 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä on käytössä kodissamme kolme eri ovea, joista voi tulla sisälle ja jokainen tulee mistä tulee. Itse laitan avaimet vessan tasolle ja pesen sitten kädet. Siitä tasolta ne löytyvät tai jos eivät löydy, niin ne ovat housujen taskussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä