Venäjä lähettämässä naisia rintamalle
Venäjän epätoivo se vain kasvaa. Alkaako miehet loppua, kun ollaan seuraavaksi laittamassa naiset rintamalle?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako ne kuukautissuojat vai vuotavana ja krampeissako sitä edetään?
No nehän ohjeistivat miehiäkin ostamaan kuukautissiteitä ja tamponeita itse, että saavat haavansa hoidettua. Armeija tarjoaa vain vaatteet, aseen ja ammuksia. Kaikki muu pitää hankkia itse.
Ketkä "ne"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nehän ohjeistivat miehiäkin ostamaan kuukautissiteitä ja tamponeita itse, että saavat haavansa hoidettua. Armeija tarjoaa vain vaatteet, aseen ja ammuksia. Kaikki muu pitää hankkia itse.
Ketkä "ne"?
No jos puhutaan pyccän armeijasta, niin keitä mahtavat ne olla.
Wagnerin vankiloista joulukuussa rekrytoimia naisia on jo rintamalla. Lienevätkö jo vainaana?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan vankilat ensin tyhjennetään naisista, eli ovat vapaaehtoisia.
Tuossa maassa vapaaehtoisuus suhteellista sama kun niillä vagnerin sotilailla. Saavat ihan itse valita syöksyvätkö peltoaukealle vihollisen ammuttaviksi vai jääkö pellonreunaan omien ampumaksi.
Vierailija kirjoitti:
"Venäjä on rekrytoinut 50 naista rintamalle rangaistussiirtolasta." Vankilasta?
No mitä muuta rangaistussiirtola on kuin vankila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä "ne"?
No jos puhutaan pyccän armeijasta, niin keitä mahtavat ne olla.
Niin? Ketkä "ne"?
Talvisodassa venäläisnaiset olivat taitavia tarkka-ampujia.
Ehkä Ukrainaan vietävillä naisilla on vastaavia kykyjä pesukoneiden ja vessanpönttöjen rosvouksen lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hyvä tuossa naisten rintamalle joutumisessa on se, että täällä vasemmistofeministit vihdoin kääntyvät sotaa vastaan. Miehillä ei ollut väliä sodassa, mutta kun sisko joutuu rintamalle, johan muuttuu Putinin kannatusmielenosoitukset Ukrainan puolelle.
Uskon, että on jännittävää olla noin säälittävä.
Tarvitaan eukkoja paikkaamaan reikäiset ukot ja pitämään järjestystä
Putleristit spämmää ketjun täyteen sontaa ja yrittää saada sen poistoon.
Putinin VALHEELLINEN "käynti" Krimillä .... Kun tää paljastui....niin rucciä ottaa NIIN PATTIIN.
Valheen paskaa , sitä riittää Ryslandiassa.
Niiden ammustenkin tarjoamisen kanssa kuuluu olevan vähän sitä sun tätä. Aseen toki antavat mutta sekin on todennäköisesti niin paskassa kunnossa että melkein kannattaa ottaa oma ase mukaan. Vaatteet taitavat olla ainoa jonka voivat suoraan kaikille antaa mutta nekin on mallia 80-luvun puna-armeija.