Mies, onko sinua ahdisteltu naisen/naisten toimesta? Missä ja miten?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten toimesta, armeijassa kerran miehen. Oli hänen mielestä hyvä läppä kouria minua perseestä ja kasseista.
Ei se läppä ollut. Näitä piilohomoja on joka paikassa, jotkut jopa jossain heteroliitossa piilossa.
Heh, hän tosiaan on tällä hetkellä naimisissa naisen kanssa ja lapsikin löytyy :P
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin, mutta päällimmäisenä mielessä joskus nuorena 17-18-vuotiaana ollessani pienessä, naisvaltaisessa työpaikassa työharjoittelijana ja ainoa miespuolinen. Se oli kovaa. Varsinkin yhdessä firman illanvietossa pomon talossa, johon jostain syystä menin. Hyvä ettei elävältä syöty, kun saavuin ovesta sisään. Sitten illallispöydässä pomo sanoi, että kyllähän he voivat minua perehdyttää ihan vapaa-ajallakin. Kaikki räjähtivät nauruun minun istuessani hyvin hiljaisena ja punastelevana poikana.
No, kai sä annoit niitten perehdyttää? Kerro lisää!
On. Yksikin nainen lähetti mulle viestin ja sanoi että oli vahingossa ottanut numeroni esiin. Mutta ajatteli nyt sitten onnitella merkkipäivän johdosta kun kerran oli jo numero valmiiksi esillä.
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin, mutta päällimmäisenä mielessä joskus nuorena 17-18-vuotiaana ollessani pienessä, naisvaltaisessa työpaikassa työharjoittelijana ja ainoa miespuolinen. Se oli kovaa. Varsinkin yhdessä firman illanvietossa pomon talossa, johon jostain syystä menin. Hyvä ettei elävältä syöty, kun saavuin ovesta sisään. Sitten illallispöydässä pomo sanoi, että kyllähän he voivat minua perehdyttää ihan vapaa-ajallakin. Kaikki räjähtivät nauruun minun istuessani hyvin hiljaisena ja punastelevana poikana.
Törkeää, harmi ettei ollut yhtäkään aikuista ihmistä paikalla.
Kakkonen soitti kerran minulle kun tiesi, että olen kotona ja vaimo oli samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kokemaan ahdisteluun yleisessä suhtautumisessa on näköjään vielä parantamisen varaa.
Olin oopperassa vaimon kanssa ja yksi nainen tuijotti minua ja katseli himoiten. Vaimokin ja kaikki muut seurueessa huomasi tämän.
Onko se ahdistelua kun sinkkunaiset pyytää avuttomana apua ties mihin. Ja lähettää vielä työpäivän jälkeen kotiin viestejä, että apua ja neuvoja tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kokemaan ahdisteluun yleisessä suhtautumisessa on näköjään vielä parantamisen varaa.
Viimeinkin, vasta toisella sivulla sait edes sen yhden kommentin jonka kirjoittajan sukupuolestakaan ei ole varmuutta, ja pääsetkin ketjun varsinaiseen aiheeseen joka on se että naiset vähättelee ahdistelua.
Pari vuotta sitten ,Jouluaatona olin joulupukkina useassa perheessä,sitten oli viimenen paikka,jaoin lahjat olin jo lähdössä kun ovikello soi ja ystäväni X tuli hakemaa lapset luokseen,lahjojen kera.Ja kun se hässliki oli ohi jäi seisomaan keskelle lattiaa ja tuumailin että minukin tässä pitää suoria kotiin päin ,sillon tuli vastaus et sinä mihikään lähde.. ovi napsati takalukoon.Siitä tulikin sitte ikimuistoinen Joulu..voisiko sanoa että vapaudenriisto.
Minkä takia ette ymmärrä, että tällä palstalla on NAISIA?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia et ymmärrä, että jos tällä palstalla on vaikkapa 200k naista niin on niitä miehiäkin joku 20k?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ymmärretään. Miksi miehet eivät saisi keskustella kokemastaan ahdistelusta täällä? Ihan tarpeeksi täällä on miehiä saadakseen statistisenkin otannan tehtyä tässä asiassa, jos joku sellaisen haluaisi tehdä. Vai kuuluuko miesten kohtaama ahdistelu pyyhkäistä mielestäsi maton alle?