Lue keskustelun säännöt.
ihana vapaapäivä... nukuin pitkään, nyt istun yöpukupäällä koneella, ei kiire mihinkään
Kommentit (2)
Tuntui taivaalliselta. Nyt aamupalan jäljiltä yöpaita päällä aion suihkuun... Ihanaa oloa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mullakin vapaapäivä, heräsin vasta kahdeksan jälkeen. Sitten olen imuroinut huushollin ja hoitanut pyykit; koti siivottu, eikä tartte siitä stressata viikkoon. Istun tässä ja kuuntelen Eppu Normaalia.