Ihanaa! Olen ylpeä itsestäni! ;)
Mies teki eilen toskakakun. Olen ihan hirveästi makean perään, mutta nyt kun olen pari viikkoa noudattanut terveellistä ruokavaliota, niin ei paljoo kakku maistunut :(
Ja päivälläkin tein ruokaa, jota yleensä olen syönyt ihan hirveästi. Mutta nyt otinkin puoli lautasellista salaattia ja 1/4 lautasesta riisiä ja lihapataa... Ja en jaksanut syödä kokonaan!!! Mieskin oli ihan ihmeissään, kun ei edes ton vertaa jaksanut syödä kun yleensä olen syönyt 2 kertaa niin paljon..
Ja mieskin sanoi eilen että olen laihtunut ihan silmissä!!! :)
Ihanaa!
Kommentit (8)
Ei elämästä mitään tuu, jos ei itseään kehu välillä ;)
Löysää säkin sitä pipoa hieman!
ap
illalla vedin sitten pari omenaa, kiiviä yms että sain sen 600g täyteen. Jäi onneks tuo kasvisten vetäminen päälle :) ja hyvä niin!
ap
Ja nyt on vast ne nesteet poistuneet ja turvotukset! Ja heti näyttää paremmalta! Hyvä minä! Ihana olo! :))
ap
164cm ja 54kg
Vauva puolivuotias ja silti omissa mitoissaan..
enpä ole ikinä ollut läski..
Ja en muuten laittanut sitä juttua ilkeyttäni, vaan huvitti miten innoissaan ap on tuosta tilanteestaan että sitä päivittäin käy " kehumassa" ..
4
Mahalaukun ruokatarve pienenee sen verra, ettei enää nälkä vaivaa niin kuin aiemmin, mutta sitten täytyykin pitää ruokarytmistään kiinni, ettei mahalaukun tarve taas pääse venähtämään ja täytyy aloittaa alusta. ( niin kuin mulle aina käy :-))
ja nyt on raskaudesta jäänyt vähän (5kg)..vauva on 2kk
Nyt koitin mun vanhoja vaatteita ja kohta mahdun niihin! :))
ap
Hih.. vähän hassu ap!