Oletko koskaan juossut puuta ympäri ja saanut itsesi kiinni?
Minä meinaan huomenna kokeilla ja onnistua siinä.
Kommentit (7)
En itseäni mutta koirani sai minut kiinni, itsellä meni pää pyörälle, hidastuin. Ei pysty kauaa pyörii puun ympäri. Liian pieni ympyrä. Koeta vaikka, tsemppiä onnistumiselle AP.
Armeijassahjan tuota tehtiin. Pää keppiin kiinni ja 15 kertaa ympäri ja voittaja oli se joka pystyi kävelemään kaatumatta 10 metriä. Halvin humala ikinä. Poikeuksettahan porukka kaatui.
Pahus pääs pakoon ja juoksi kauas!!!
Neanderthalewnsis kirjoitti:
Armeijassahjan tuota tehtiin. Pää keppiin kiinni ja 15 kertaa ympäri ja voittaja oli se joka pystyi kävelemään kaatumatta 10 metriä. Halvin humala ikinä. Poikeuksettahan porukka kaatui.
Tota sanotaan breakdanceksi. Keksittiin jengisotien ratkaisemiseksi väkivallattomasti.
Olen nähnyt joittenkin hassujen poikain tekevän tuota kuvaputkilaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalewnsis kirjoitti:
Tota sanotaan breakdanceksi. Keksittiin jengisotien ratkaisemiseksi väkivallattomasti.
Olen nähnyt joittenkin hassujen poikain tekevän tuota kuvaputkilaatikossa.
Ai? Minä kun luulin, että breakdance keksittiin siksi, että sen avulla voidaan varastaa pölykapseleita liikkuvista autoista...
Ajoin kerran niin mutkaista tietä, että näin omat takavaloni.
Voit myös kietoutua puun ympäri kuin korkkiruuvi.