Nainen jaksatko syödä 30cm subin kerralla!? (Subway)
Kommentit (39)
Finns det någon som går till Subway mera än en gång i sitt liv?
No kuule ap, en totisesti jaksaisi.
Sitäpaitsi lounastaukoni töissä on niin on niin lyhyt, etten edes ehtisi syödä tuollaista patonkia.
Pääsääntöisesti lounastauolla hotkaisen jonkin eväskeiton, johon laitan raejuustoa ja syön yhden eväsruisleivän.
Mikrossa kuumenna vettä, jotta saan valmiista annospussista kupillessen lattea.
Meillä on vain 15 minuutin lounastauko, ja se kuuluu työaikaan.
Eli jos tilanne vaatii, meidän on keskeytettävä lounas ja mennä auttamaan duuniin.
Vastaavasti sitten, meillä on lyhyempi työaika, koska lounastauko on työaikaa.
Jos on esimerkiksi 30 minuutin eli puolen tunnin lounastauko, niin työaika pitenee tuon, tuon 30 minsaa, koska se on omaa aikaa, ei työaikaa.
Ihan järkyttävää miten luokattoman huonosti suomalaiset syövät. En ikinä laittaisi rahojani subiin tai muihin verrattaviin pas..... ravintoloihin.
0/5
Ap paskonnu yön mämmiä selkeesti
Subi alkupaloiksi ja sitten Heseen vetään mega-ateria.
Pullukkanaiset jaksaa kyllä syödä. Naiset ketkä ovat normaalissa mitoissa ja pitävät itsestään huolta ei syö tuollaisia määriä ruokia kerralla.
Vierailija kirjoitti:
No kuule ap, en totisesti jaksaisi.
Sitäpaitsi lounastaukoni töissä on niin on niin lyhyt, etten edes ehtisi syödä tuollaista patonkia.
Pääsääntöisesti lounastauolla hotkaisen jonkin eväskeiton, johon laitan raejuustoa ja syön yhden eväsruisleivän.
Mikrossa kuumenna vettä, jotta saan valmiista annospussista kupillessen lattea.Meillä on vain 15 minuutin lounastauko, ja se kuuluu työaikaan.
Eli jos tilanne vaatii, meidän on keskeytettävä lounas ja mennä auttamaan duuniin.Vastaavasti sitten, meillä on lyhyempi työaika, koska lounastauko on työaikaa.
Jos on esimerkiksi 30 minuutin eli puolen tunnin lounastauko, niin työaika pitenee tuon, tuon 30 minsaa, koska se on omaa aikaa, ei työaikaa.
Miksi ihmeessä selität lounastauosta? Ei kai tässä ollut mitään syömisen ajankohtaa määritelty.
Joo, jos mun on nälkä vaikka kaks.
Mä olen meillä työpaikalla katellu aika järkyttyneenä mitä mun naispuolinen työkaveri syö, se syö tosi isoja annoksia ruokatauolla. Olen meinannut mainita sille asiasta että syöt ihan liikaa mutta en ole raaskinut.
Se on noin 30 vuotias nainen ja sillä on ylipainoa joka johtuu ihan siitä että se syö kuin mies.
Se mun tuhti naistyökaveri kyllä varmasti söisi helposti 30cm subin eikä tekisi edes tiukkaa.
Olen itse mies joka osaa syödä oikean kokoisia annoksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen meillä työpaikalla katellu aika järkyttyneenä mitä mun naispuolinen työkaveri syö, se syö tosi isoja annoksia ruokatauolla. Olen meinannut mainita sille asiasta että syöt ihan liikaa mutta en ole raaskinut.
Se on noin 30 vuotias nainen ja sillä on ylipainoa joka johtuu ihan siitä että se syö kuin mies.
Se mun tuhti naistyökaveri kyllä varmasti söisi helposti 30cm subin eikä tekisi edes tiukkaa.
Jokainen ylipainoinen varmasti tajuaa olevansa ylipainoinen joten älä ala sille jankkaamaan ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi helpottiko avautumises? Alkuperäinen kysymys ja vastaus: Voin syödä 30cm. setin silloin. kun minulla sattuu olemaan todella nälkä. Juu pituutta 156 ja kiloja 49. Teen fyysistä työtä, joten mulle on aivan sama mitä muut minun syömisestä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi helpottiko avautumises? Alkuperäinen kysymys ja vastaus: Voin syödä 30cm. setin silloin. kun minulla sattuu olemaan todella nälkä. Juu pituutta 156 ja kiloja 49. Teen fyysistä työtä, joten mulle on aivan sama mitä muut minun syömisestä ajattelee.
Helpotti! Miksi ylipainoisia ei saa kannustaa laihduttamaan ja miksi ylipainoisia ei saa paheksua? Toikin on lihava ihan omien syömiensä takia.
jaksan jos on oikein kova nälkä jonkun fyysisen suorituksen jäljiltä(esim. muutto). Yleensä kyllä otan vain puolikkaan, se kuittaa ihan hyvin välillä lounaan.
Vierailija kirjoitti:
jaksan jos on oikein kova nälkä jonkun fyysisen suorituksen jäljiltä(esim. muutto). Yleensä kyllä otan vain puolikkaan, se kuittaa ihan hyvin välillä lounaan.
Kuinka usein sä plösö muutat?
Jos on tarpeeksi nälkä niin helposti menee. Ap ei ole tainnut tavata juurikaan naisia, kun tällaisia kyselee.