Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tähän reagoisit...?

Vierailija
24.11.2006 |

Perheellämme on ystävä joka on ihan kivannäköinen sinkkunainen. Hän on alunperin mieheni ystävä johon minä olen sitten tutustunut mieheni kautta. Olemme aika paljon tekemisissä ja hän hoitaa välillä lapsiamme. Mieheni on käynyt joskus baarissa, seurueessa jossa tämä nainen on mukana ja minä olen käynyt yhden kerran. (Meillä aika pienet lapset joten imetyksen takia en aikaisemmin ole päässyt) Nyt nainen on pyytänyt miestäni mukaan lätkämatsiin ja minua ei ollenkaan! Siis arvaa varmaankin ettei saatais lastenhoitajaa mutta olisin kuvitellut että hän ensisijaisesti pyytäisi minua! Ja lisään vielä että mieheni jää ihan mielellään kotiin lasten kanssa eli se ei tod. ole mikään ongelma! Olo on tosi kummallinen, mustasukkainenkin... Ja nainen ei sanaallakaan ehdottanut että minä voisin lähteä, hän nimenomaan pyysi miestäni. Enkä oikein itse kehtaa ehdottaa että jos minä lähtisin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen jo alussa kirjotit. Nainen on miehen ystävä alunperin.

Pitääkö siis mielestäsi muuttua enemmän sinun ystäväksi?

Vierailija
2/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun eivät aikaisemminkaan ole olleet mitenkään erityisen läheisiä eivätkä ole tunteneet useita vuosia... Jotenkin vaan mietityttää koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei olisi syytäkään. Alkaisin varmaan vakoilemaan miestäni...

Vierailija
4/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä luulen ainakin, että en ajattelisi mitään. Jos kuitenkin tunnet tämän naisen ja hän on teilläkin aikaa viettänyt.

Voisitko miehellesi puhua ihan avoimesti, että sinusta tuntuu nyt tilanne hieman oudolta? Jos hän osaisi sinua rauhoittaa..

Vierailija
5/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheesta on keskusteltu aiemminkin ja en ole edes mitenkään mustasukkaista tyyppiä joten koko tilanne ja oma reaktio tuntuu TODELLA oudolta. Siksi täällä kyselen kun tuntuu että joku ihmeellinen vaisto kertoo ettei sillä naisella ole ihan puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
6/9 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ottaisit ja kysyisit suoraan naiselta? Siis ihan kasvokkain, niin voisit seurata hänen ilmeitään jne..

Siitä on aika helppoa huomata, jos valehtelee..

Vierailija
7/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin että myös minut on kutsuttu. Yleensä mesystäväni ex. naiskaverit/ystävät soittavat minulle ensin...Puhu miehesi kanssa.

Vierailija
8/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurentelen asiaa. kyllä mä lätkästa tykkään mutta meillä mies kumminki varmaan enemmän! Ois vaan ollu kiva päästä vähän kotoa pois kun ei kuitenkaan kauheen usein tule lähdettyä =)

ap

Vierailija
9/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole naivi. Tälläisesta asetelmastahan on moni avioliitto kariutunut ja " ystävykset" rakastuneet. Laita ihmeessä hanttiin tai hommaa lastenvahti ja mene miehesi mukana. Luota vaistoosi!!