Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä yritän keksiä syitä, miksi söisin tänään roskaruokaa :D Annan vallan teille päättää.

Vierailija
18.03.2023 |

Tekee mieli aivan hirveästi ranskalaisia ja hampurilaista tai kebabia! Jo pari tuntia olen unelmoinut tässä siitä ihanasta roskaruoasta.

Olen jo keksinyt hyvät syyt. Olen syönyt todella terveellisesti tämän viikon, olen myöskin lakannut käyttämästä alkoa kokonaan kun ennen olisin ollut normaalisti nytkin humalassa.
Sain työpaikankin. Eli olen ansainnut tuon lauantai-illan herkun ja ehkä suklaata.

Valitettavasti yritän kyllä myös laihduttaa ja voida paremmin, joten oikeasti tuo ei olisi hyväksyttävää. Silti mietin, että kai nyt kerran viikossa saa syödä huonommin?
Silti pelkään, että minua vain alkaisi harmittamaan kun yritän päästä huonoista tavoista eroon. :/

Tässä yritän keksiä syitä, miksi söisin tänään roskaruokaa :D Annan vallan teille päättää.

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa, mutta älä tilaa mitään jättikokoista mättöä ja jätä suklaa pois.

Onnittelut työpaikasta ja paremmista elintavoista. Joskus saa herkutella omalla lempiruualla, kunhan pitää annokset kohtuullisina.

Vierailija
2/4 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa, mutta älä tilaa mitään jättikokoista mättöä ja jätä suklaa pois.

Onnittelut työpaikasta ja paremmista elintavoista. Joskus saa herkutella omalla lempiruualla, kunhan pitää annokset kohtuullisina.

Kohtuullisuutta todella pitäisi opetella. En ole vielä päättänyt tilaanko. Täytyy katsoa vielä menisikö mielihalu ohitse.

Kiitos!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa. Et kysyisi, jos asia ei olisi sinulle ongelmallinen.

Jos on pakko saada, niin älä tilaa, vaan mene paikan päälle syömään tai hakemaan ruokaa itse. Hyötyliikuntaa.

Vierailija
4/4 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tilaa. Et kysyisi, jos asia ei olisi sinulle ongelmallinen.

Jos on pakko saada, niin älä tilaa, vaan mene paikan päälle syömään tai hakemaan ruokaa itse. Hyötyliikuntaa.

En tilannut. Mielihalu kyllä jatkui vain ja edelleen tekisi mieli mutta päätin sen sijaan laittaa nakkeja uuniin. Ei nekään ole terveellisiä mutta parempi kuin kebab-annos ranskalaisineen. Sellainen kompromissi.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän