Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskot vai Kaverit

Mietteliäs
18.03.2023 |

Hei haluaisin kysyä teiltä mp että onko muka itsekästä jos pitää kavereita tärkeämpänä kun siskopuolia? Eikös jokaisilla kuitenkin ole oikeus päättää ketä ihmisiä pitää tärkeänä elämässä? Kysyn siksi kun on monta vuotta isän kanssa riidelty asiasta. Minulla on isän puolelta siis kaksi isosiskopuolta, jotka ovat lähellä 40 ja minä olen yli 20 vuotias. Iskä on ärsyyntynyt siitä että vietän kavereiden kanssa aikaa ja enkä siskopuolten kanssa. Syy miksi olen mieluummin kavereiden kun siskopuolten kanssa koska kaverit on tukeneet minua ja ovat innoissaan kun saan mieheni kanssa vauvan. Siskopuolet on vaan haukkuneet minua ja miestäni että meistä ei ole vanhemmiksi ja painostivat aborttiin. Kun en suostunut aborttiin ja menin ulkomaalaisen miehen kanssa naimisiin, niin siskopuolet laittoivat välit poikki meidän kanssa. Iskä painostaa meitä sopimaan heidän kanssa ja oon sanonut isälle että he eivät halua sopia meidän kanssa koska avioduin ulkomaalaisen kanssa ja saamme lapsen. Iskä sit on ollu vittuuntunut jos nään kavereita vapaa ajalla ja enkä siskopuolia. Enhän minä voi pakottaa siskopuolia näkemään ja ärsyttää että miksi se ei niille sano sopikaa, sanoo vaan mulle ja miehelleni. Onko teillä muilla melkein saman tyyppisiä kokemuksia? Onko teillä helpompaa olla kavereiden kun siskojen tai veljien kanssa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi