Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Herkkukauppa ja halpakauppa"

Vierailija
16.03.2023 |

Että mulla ärsyttää toi mainos. K-Menu on sitä "arkiruokaa" mitä tavan kansan eli köyhän keskiluokan on syötävä jos haluaa säästää. "Omissa käsissä" on kuulemma tämä hinnannousu. Jotenkin naurettavaa että joku Valio ja Fazer on jotai premium brändiruokaa joka on herkutteluun. Aijaa, mä luulin että Valio on sitä ihan tavallista arkiruokaa kans. Oli ainakin mun lapsuudessa jolloin oltiin hyvinvointivaltio eikä kauppiaat ryöstäneet. Pirkkaa ostan useinkin, paljon hyviä tuotteita. Mutta K-Menu on niin ala-arvoista soopaa etten kehtaa edes semmoisesta maksaa. Ennemmin olen sitten syömättä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa ja todennut että on jopa loukkaava mainos. Aina vaihdan kanavaa.

Ja miksi se Markkanenkin tuohon on vedetty?!

Vierailija
2/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se k menikin maistuu, kun vatsa huutaa tyhjyyttään. Mutta en usko, että sekään ruokakori maksaa 14 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainos on ihan puhdasta valetta ja kuluttajan huijaamista. Minuakin ärsyttää.

Vierailija
4/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se k menikin maistuu, kun vatsa huutaa tyhjyyttään. Mutta en usko, että sekään ruokakori maksaa 14 euroa.

Kestän ennemmin nälkää, on valitettavasti syömishäiriö taustaa joten ei tunnu missään.

Ja oikeassa olit ettei sekään kori ole noin edullinen. Oli mainokseen keploteltu.

Vierailija
5/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0rpovallassa söisimme hyönteisiä.

Vierailija
6/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on "pakko" käyttää k-superia inhottavan usein koska en omista autoa ja bussit kulkee miten kulkee. On raskasta yliopistopäivän jälkeen suhata bussilla toiselle puolelle kaupunkia ja kantaa kotiin usemapi kilo tavaraa ostoskassien ja tietokoneen muodossa. Siksi käyn monesti k kaupoissa ja suorastaan hirvittää maksaa niin paljon mutta ei auta. En ole valmis syömään huonolaatuista ruokaa. Ennemmin syön sitten mah.paljon tarjousruokaa ja sitäkin vähemmän. Härski on paikallinen kauppias mutta hyvää bisnestähän tekee opiskelijoilla ja vanhuksilla, kaksi autotonta ryhmää joita oma asuinalueeni kuhisee.

Vierailija
7/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valio muka merkkikamaa antakaa mun kaikki kestää :D paljoa kannattaa opiskella ja käydä töissä että saa k-menua korin täyteen.

Vierailija
8/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan syönyt mitään K-Menun tuotetta joka EI ole pahaa?

Vierailija
9/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan syönyt mitään K-Menun tuotetta joka EI ole pahaa?

Pitkäjyväinen riisi on ok

Vierailija
10/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on SINUN vastuulla kuinka paljon juuri SINÄ maksat. Mutta vedetään silti hirveitä katteita. Tavallista kuluttajaa mollataan.

Vierailija
11/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskon kaupoissa on hinnat niin tapissa ettei tavallisella kuluttajalla ole varaa kuin K-Menun tuotteisiin.

Vierailija
12/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka parhaat -tuotteet on kyllä oikeasti hyviä. Voisi olla myös omat ostoskorit halpakauppalaisille ja herkkukauppalaisille.

Vierailija
13/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös erittäin ärsyttävä mainos. Miljonääri koripallonpelaaja K-menu kori kädessä. Suorastaan oksettavaa kuluttajan aliarvioimista. Ei tuon miljonäärin tarvitse ostella mitään K-menu tuotteita. Eikä pidä kyllä normaalissa työssäkäyvänkään. Lopettakaan K-kaupoissa asioiminen, saavat näpeilleen, ovat hyvin YLIMIELISIÄ MAINOKSINEEN JA SUPERKAUPPIAINEEN. Se Superkauppias ohjelma on myös hyvin vastenmielinen.

Vierailija
14/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Menun ainesosat menevät just ja just ruoassa, mutta syöntivalmiiden tuotteiden kanssa pitää pitää varansa. Jotkut ihan ok, jotkut aivan täyttä kuraa. Kiva yksineläjänä ostaa niitä testattavaksi, kun sitten kärvistelet kaksi viikkoa jonkun ällöttävän ruoan kanssa. Ehkä ainut mistä oikeasti tykkään on niiden kolajuoma, se jotenkin osuu omaan makuun. Mutta sillä ei paljoa itseä ravita.

Vierailija
15/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppa.

-Hyvä ei ole halpaa ja halpa ei ole hyvää.

Tässä suomennos iskulauseesta.

Vierailija
16/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut K-menun raaka-aineet on sellaisia, ettei kauppa niissä tavallaan voi laadulla "pihistellä". En nyt ulkoa muista onko kaikkia seuraavia K-menun alla, mutta esim. jauhot, sokeri, suola, jauheliha (kuhan tarkistaa sidekudoksen osuuden ja rasvaprosentin), talouspaperi on tuotteita joita voisin ostaa vaikka millä brändillä.