Superpieni juomapullo tms. käsilaukkuun?
Tarvitsen aina mukaan särkylääkkeen ja juomapakkauksen, esim. pullon, jossa just sen verran juomaa että saan yhden otettua särkylääkkeen.
Millaisia ratkaisuja olette keksineet tähän? En haluaisi kantaa mukana käsilaukussa mitään 0,3 litran vesipulloa. Varsinkin kun käsilaukkuni on pieni, ja sinne pitäisi minisateenvarjo ja puhelinkin mahtua. Mielellään minihiusharjakin.
Ainoa ratkaisu minkä oon nyt itse keksinyt on pillimehu. Tosin se on ikävän kulmikas ja vie sen takia tilaa.
Miten kukaan ei ole keksinyt vaikka puolen desilitran juomapakkausta laukkuun juuri särkylääkkeen tms. ottamista varten?
Sateenvarjojakaan ei enää ole supersuperminikokoisena juuri missään. Matkalaukkumerkki Samsoniten verkkokaupasta löysin viimein.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lasinen lääkepurkki missä on kierrekorkki. Jollet itse käytä lääkepulloja niin eiköhän joltain tutulta liikene.
Lasisia lääkepurkkeja ja pulloja voi ostaa myös apteekista, ilman lääkkeitä. Eikä maksa paljon, muutama kymmenen senttiä.
Ostan 0,33l pikkupullo vissy korin ja aina on hygieeninen uusi pullo kassissa kun lähtee. Siitä riittää pikku janoon. Kyllä sen jaksaa kantaa. Jos iso jano tulee reisussa niin täyttää vedellä. Kavereillakin on näitä.
Jos alkaa yskittään, köhimään väärässä paikkaa niin hörppy vissy pullosta auttaa, vinkkinä.
Tulee kori halvemmaksi kun ostella pikku pulloja matkan varrelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen perinteinen Plastex-juomapullo olisi kätevämpi, koska on litteä.
Heh hee, sitten ihmiset katsovat kauhuissaan, miten on noin alkoholisoitunut. Oikein taskumattia tarvii.
Enpä oo huomannu, eikä kukaan ainakaan kommentoimaan oo tullut. Jos joku nyt oikeesti moista tulkintaa pelkää...
Puolen desilitran minipullo? Oikeasti?
Menkääpä keittiöönne ja mitatkaa siihen desilitran mittaan puolet. Kuka olisi niin hullu että alkaisi valmistamaan tuon kokoisia minipulloja, ja vielä kannattavasti?
Pauligin Frezza jääkahvi pullot ovat pieniä. Myös joitain smoothieita myydään pienissä korkillisissa muovioulloissa.
Itselläni on aurallinen migreeni ja heti ensioireiden tullessa pitää ottaa särkylääke. Tämähän voi tapahtua missä vaan, eikä aina ole ollut vettä saatavilla. Ratkaisin ongelman hankkimalla suussa sulavia särkylääkkeitä ja pari tablettia on nykyisin jokaisen takkini taskussa. Helppoa ja toimivaa.
Kannattaa selvittää, onko käyttämiäsi lääkkeitä suussa sulavassa muodossa. EI tarvitse kanniskella vesipulloja.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö karkkisuihkepullokarkkihyllyltä? On pieni. Tyhjennä, huuhdo ja täytä vedellä. Voit joko suihkuttaa vettä suuhun tai avata yläosan juodaksesi.
Mulla on tällainen vesisuihkepullo mukana. Hiukset sähköistyvät talvella enkä viitsi suihkuttaa aina kemikaaleja. Voisi käyttää juomanakin, jos vesi on tuoretta.
Voi pöö taas näitä kysymyksiä. Mitä tekee esim supersupermini sateenvarjolla
Osta vaniljatanko, siitä saat hyvä lasisen pullon, joka on n. centin halkaisia ja 10cm pitkä. Korkki on tiivis ja lasi hygieninen.
Itse olen säästänyt nuo purkit.