Mikä on mottosi?
Itselläni "Kohtele toisia niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten Jumala haluaa, tai kärvennyt ikuisuuden helvetissä.
Pikemminkin näin:
Tee kuten minä väitän Jumalan haluavan, tai väitän sinun kärventyvän helvetissä ikuisuuden.
Päivä vain ja hetki kerrallaan Jeesuksen armoon ja apuun luottaen.
kukaan ei voi saada sinua tuntemaan alemmuutta ilman sinun lupaasi.
Uusi päivä/vuosi, vanhat kujeet.
1. Epäasialinen ketju ilmiannettu
2. Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen
3. Me ei leikitä sun kanssa, kun olet tyhmä
Suhtaudu asioihin kuin koira: jos et voi leikkiä sillä tai syödä sitä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi.
Motto: elä elämäsi, sillä kuolet kuolemasi.
UraaaaaraaaaaaaaaaUraaaaaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaauraaaaaaaaa...!
jaffat tulloo ja helmat paukkuu
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi.
Olen aina halunnut lähimmäisille hyvää. Myös aivan ventovieraat ovat saaneet tästä osansa.
59V takana ja autetun hymy saa jaksamaan aina uudelleen ja uudelleen.
Yksinkertaisesti: Minä en tee unelmia. Minä vain toteutan niitä.
Pitää ite ihteäni kehua, kun kukaan muu ei kehu.
Aika hauska kommentti. Olen josku eksynyt "asiantuntija palstalle Suomi 24" ja siellä kaikki ne ihmiset, joiden ei todellakaan pitäisi edes olla siellä, niin kommentoivat eniten toisten sanomisia.
Yllättävän nopeasti tuli kommentti tännekin.
Joskus aikoinaaan näin pienen julisteen, jossa oli pieni valkoinen koira ja teksti yllä: "En tarvitse suuria suosion osoituksia vaan pieni kiitos riittää."
Minulla on itse asiassa tuo juliste vieläkin tallella ja minulle se on ollut elämän ohjenuora. Tee mitä teet mutta älä kerjää tekemisilläsi mitään.
Itse pidän huolta muistisairaasta vanhemmastani rakkaudella. Hän ei odota minulta mitään, koska huomista ei ole. Minä odotan huomista, koska odotan, että hän on vielä huomennakin.
Unelmien toteuttaminen on hauska juttu. Tutustuin nykyiseen avopuolisooni muutamia vuosia sitten ja muutama kuukausi tapaamisemme jälkeen huomasimme, että hänen talo tarvitsee vähän korjausta. Korjasin (purin ja rakensin kokonaan) hänen talonsa asuinkerroksen, maata myöden. Aikaa meni pari vuotta. Purku kuntoinen talo on saanut kymmeniä vuosia lisä aikaa ja nautimme molemmat entisöidystä talosta.
Toisen unelma. Minä vain toteutin sen.
En yleensä kirjoittele näille alustoille mitään mutta ajattelin vain laittaa vaihteeksi jotain asiallistakin tekstiä tänne.
Valitettavasti jonkun housuihin siitäkin tuli pökäle.
Keskustelun aloittajalle nostan hattua, koska joku voi jostain pienestä lauseesta saada kipinän koko elämään.
Hyvää syksyä kaikille lukijoille.
PS. Onhan edellinen kommentoija käynyt Suomi 24 sivulla tutustumassa "kuinka tuulilasin sadetunnistin toimii"?
Tekopyhä ei välitä siitä, miten paljon vahinkoa muille hänen hyvistä teoistaan aiheutuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi.
Kumpaa itse olet?
Pois vaikerrus ja itkuntyrske.