Jos voisit säästää vain kolme seksileluasi, mitkä ne olisivat ja miksi?
Jos sinun pitäisi pärjätä vain kolmella seksilelulla loppuelämäsi (olettaen että käytät seksileluja), niin mitkä ne olisivat ja miksi?
Kommentit (9)
Mulle riittäisi yksi. Vanha, rakas kaalimatoni jostain 15 vuoden takaa. Olen ostanut sittemmin muitakin hieromasauvoja ja dildoja, mutta kaalimadon muoto on vaan ihan paras. Ei siinä enää värinät toimi, mutta sekään ei haittaa. Ihan käsivoimin sitä käyttelen. :D
Käyrä lasidildo, sillä saa parhaat g-piste orgasmit, satisfyer, parhaat klitoris orgasmit, ja silikoninen pienehkö dildo imukupilla, ei tarvitse pelätä että menee rikki suihkussa, voi ratsastaa sillä, ja käy myös anaaliin.
Oikea käsi, vasen käsi ja varmaankin joku lämmin viltti. Muuten on mälsää runkata kylmässä tuvassa kun alkaa lämmitys olla hinnoissa.
Eiköhän me vaimon kanssa pidettäisi nämä kolme:
Fun Factory Tiger (mahtavan syvät murinat esilämmittelyyn, saa "aineenvaihdunnan" liikkeelle)
Svakom Coco -vibraattori ja joku perus jelly-dildo (varmin parivaljakko viemään vaimo huipulle)
Dildo nimenomaan perusvermeen kokoluokkaa ja muotoinen. Suurempi on joskus hyvä herkkupala kun oikein hurja haluhetki sattuu vaimolle, eli ns. helposti tulevaan ogasmiin, mutta normikäytössä voi olla liikaa paikkoja puuduttava ja katkaista nousun huipulle ärsyttävästi juuri ennen orgasmia.
Tuo Svakom Coco on muodostunut luottokapineeksi. Se oli toinen meille ostettu vibraattori ja sen jälkeen on tullut useita, mutta kerta toisensa jälkeen ovat jääneet kakkoseksi kun halutaan mahdollisimman hyvin varmistaa vaimonkin huippuhetki. Jos tuntuma on, etten itse ole hirveän herkässä tulemaan liian aikaisin, niin itse sisään ihanuuden poimuvuoristoon ja Svakom päälypuolelta kakkosmoodissa (kevyesti aaltoileva värinä). Jos taas aavistaa että vaimon ihanat värähtelevät syvyydet ovat minun kestävyydelle nopeasti liikaa, niin varman päälle ensin minä hellin dildolla - molemmissa tapauksissa vibraattoria käyttää tietenkin ihanainen itse. Se on ollut merkittävin oppi, kun muutaman vuoden aikana keski-ikäisenä on seksilelut otettu apuvälineiksi ennen kaikkea vaimon orgasmia varmistamaan, että vibraattori on se jonka laadusta ei juuri kannata tinkiä. Ei siitä silti tarvitse kamalasti maksaa, esim. tuo Svakom maksoi muutaman kympin Amazonista tilattuna. Mutta jotain laatumerkkiä ja kannattaa lukea asiakaspalautteita ja arvosteluja, jos vain suinkin löytää. Esim. tuosta Svakomista pystyi päättelemään, että se on perusvarma laadukas apuväline ja tavallisten pariskuntien oikeasti hyväksi havaitsema - ja sitä se totta totisesti on ollut.
Fun Factory Tiger tuli meille vahingossa, Amazonin kautta myyvältä yritykseltä. Sieltä tuli väärä tuote. Oikeakin tuli jälkikäteen, mutta kun mielenkiinto tuosta mallista heräsi, niin sovittelin asian sillä tavalla että myös Tiger sai jäädä meille. Sillä on hyvä lähteä vaikka reisistä ja pepun kaarista matalilla värinöillä liikkeelle ja lähestyä hiljalleen jalkoväliä. Eikä puuduta, kun maltilla matalilla värinöillä (usein pikkareiden päältä) pimpin poskien kautta hellästi painelee ja sitten keskeltäkin ehkä melkein painamatta hyväilee, vaan pian on häpyhuulien välissä yleensä naisen omaa ihanaa mettä, luistoa ainakin sen verran, että ihanaisesta ei tunnu epämukavalta kun jatkan hellimistä käsin. Jos käy suoraan sormin käsiksi herkimpiin limakalvojen peittämiin poimuvuoristoihin liukuvoiteen avulla, ei homma jotenkin etene samalla tavalla kuin luonnollisen kiihottumisen ja kostumisen kautta ja siihen tuo Fun Factory Tiger on kyllä erittäin hyvä. Ihan pienimmällä teholla se on hyvä vielä viipyileviin liukuviin hyväilyihin, siinä vaiheessa kun ihanaisen poimuvuoristo alkaa olla jo kiihtyneestä verenkierrosta turpeampi, kunnolla märkä, ja ihanaisen terälehdet ovat jo, kuin kukalla auringossa, paljastamassa muutoin tarkoin varjellut salaisuutensa minulle.
Jotkut tykkäävät tuosta palkitustakin Tigeristä myös sisällä, mutta me olemme todenneet jelly-dildon siihen ylivoimaisesti parhaaksi ratkaisuksi. Värinä sitten ulkoisesti mieluumin Svakomilla....
Jaana, Kirsi ja Tiina, ihanimmat mun tuntemat seksilelut.
M48
Meiki Extreme Pleasure Hip
Magic Eyes La Bocca Della Verita Mouth of Truth
Tomax Venus Real Rich Soft