Miksei lasertulostimia kielletä?
Niiden väriainehan on mikroskooppista muovipölyä eli siitähän tulee sitten kunnon mikromuovit kiertoon.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ne on jo vanhanaikaisia, nythän on jo menossa 5D-älyprintterit.
Tulostaako ne myös paperille vai onko niillä pakko tulostaa jotain muovileluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulostaako ne myös paperille vai onko niillä pakko tulostaa jotain muovileluja?
Tiltojako tarkoitat?
Niinpä. Eka luokalla oli kosmus-kynä ja täytettävä mustekynä. Hyvin niillä pärjäsi.
Minulla on sinulle hyviä uutisia: Komponenttipulan takia uusien laitteiden määrä on vähentynyt rajusti. Ei ollut kovin kummoista valikoimaa kun syksyllä kävin otamassa kotiprintterin. Ei ollut edes värillisiä valikoimassa!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sinulle hyviä uutisia: Komponenttipulan takia uusien laitteiden määrä on vähentynyt rajusti. Ei ollut kovin kummoista valikoimaa kun syksyllä kävin otamassa kotiprintterin. Ei ollut edes värillisiä valikoimassa!
Kohtahan kaiken joutuukin vuokrata, aivan kuten isot herrat on suunnitelleet.
Vierailija kirjoitti:
Maalaa, muovia varten on hienoja maaleja, saat juuri sen värisen kuin kotisi sisustus vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaa, muovia varten on hienoja maaleja, saat juuri sen värisen kuin kotisi sisustus vaatii.
Tarkoitin, ettei ollut väritulostinta, pelkkiä mustavalkotulostimia.
Ja niistä voi osua laasersäde silmään!