Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hoitovapaa ja työnteko

23.11.2006 |

Osaisiko joku auttaa: Olen jäämässä hoitovapaalle ja haluaisin tehdä keikkaa vakkarityönantajalleni (töitä kun riittää ja työn luonteen puolesta mahdollista). Mutta siis työsuhde, josta olen nyt äitiyslomalla ja hoitovapaalle jäämässä on vakituinen ja täyspäiväinen. Voinko kuitenkin hoitovapaalla tehdä töitä esim. 2-6 pv kuukaudessa? Vai täytyisikö sitä varten panna koko työsuhde uusiksi? Kokemuksia? Neuvoja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sovit asiasta työnaantajasi kanssa.

Nyt oikaiskaa, jos olen väärässä, mutta periaatteessa voi hoitovapaalla tehdä töitä tai mitä haluaa, jos oma työsopimus (mistä hoitovapaalla) ei sitä estä. Minulla on itselläni sellainen tilanne, että olen vakituisesta työstäni Suomessa hoitovapaalla ja toisen työnantajan ulkomaankomennuksella Englannissa parhaillaan (nyt alkuun osa-aikatyö, myöhemmin kokonainen kaiketi). Oma työsopimukseni vakituisen työnantajani kanssa ei kiellä muuta työntekoa kunhan ei ole kilpailevaa toimintaa. Muutenkaan eivät pitäneet tätä tilannetta ollenkaan mahdottomana, kun avoimesti suunnitelmani kerroin.

Vierailija
2/2 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. oletko ajatellut osittaista hoitovapaata? Olen itse ollut sillä, 23h/vko, sehän on sopimusasia paljonko teet töitä. Saimme hoidettua lapsen kotona kun minun työaikaani sai järjesteltyä kivasti. Lomat kertyi normaalisti ja sai hieman enemmän käteen kuin hoitovapaalla. Aion tehdä samoin kakkosen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla