Suomessa maailman kallein olut?
Espanjassa supermarketissa Corona olut lasipullosta 0.78 cent suomessa citymarketissa 2.68 cent... sairaat hinnat suomessa
Kommentit (8)
Mä en oo käynyt dokailemassa juuri niiden hintojen takia.
Mä hyväksyn vielä kauppojen hinnat, mutta baarien ja festareiden oluet ovat ihan kohtuuttoman hintaisia.
Festareilla kummiskin juon jonkin verran fiiliksen takia.
Juuri ostin sixpäkin Alekokkia 4,7%. Maksoi 8,88 eur. Ei paha.
Belgiassa esim Rochefort 8 2.35e, Suomessa 7.52e. Verot ovat sisällytetty tuohon Belgian hintaan, eli ihan laillisesti tilattuna. Tietysti vielä tulee hieman alle euro toimituskuluja tuohon päälle, silti ei kyllä tee Alkosta ostella yli tuplahinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkky hinta kutospakkauksesta. Laatikollisen hinnaksi tuosta tulisi yli kolmekymppiä. Joku 4-5 euroa alkaisi olla kohtuuhinta kutospakkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkky hinta kutospakkauksesta. Laatikollisen hinnaksi tuosta tulisi yli kolmekymppiä. Joku 4-5 euroa alkaisi olla kohtuuhinta kutospakkauksesta.
Mitä isommat pakkaukset niin sitä halvemmaksi tulee kappale hinnaksi.
Yksittäin ostettuna kaikki on kalliimpaa.
Kuvittele, että festareilla erikoisoluista oon maksanut 7-9e per tölkki.
Tuskin sentään ihan kärjessä ollaan kalleimman tittelistä, mutta silti kallista on.
Se nyt on ihan sama, mitä Suomessa ostat. Kallista on. Espanjassa asuneena tiedän kyllä, mitä on halpa olut. Estrellaa huuleen pilkkahintaan
Niin on