Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kaveria kutsui huomenna iltaa istumaan, mutta en taida mennä.

Vierailija
09.03.2023 |

Olen ihan mökkihöperöitynut eikä ole mitään kivaa vaatettakaan, ikävä niitä aikoja, kun vatsanpohjassa kutitteli ja "laittautui" iltaa varten, oli suihkussa käymisineen meikkausta ja siinä pientä alkuhörppyä ja hyvä fiilis.
Nyt ihan kalkkismummo jolla aina leggarit tai verskay päällä.
Masentaa.
Mitä te muut 4kymppiset, käyttekö ns ulkona ja mitä laitatte silloin päällenne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin käyn tapaamassa ystäviä ja laitan päälle jotain kivaa esim farkut ja nätin paitapuseron, taikka mekon. Kannattaa vähän itseään ottaa sikasta kiinni, jollei halua täysin käpertyä loppuelämäksi yksin kotiin.

Vierailija
2/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet ehdottomasti! Nyt voi vaikka kaivaa kaapista 90-luvun bleiserin, niin asusi on kuuminta muotia :D

Hauskaa iltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksei ulos voi mennä sellaisena kun on?

Vierailija
4/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kavereista voisi olla kiva, kun menisit.

Vierailija
5/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meehän vaan, voi piristää mieltä mukavasti. Vaatteita liikaa miettiä kannata, Hauskaa iltaa.

Vierailija
6/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota persu ne lääkkeet

Vierailija
7/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 ja tapaan silloin tällöin ystäviä baarissa, ravintolassa, kahvilassa, teatterissa, konsertissa tai taidenäyttelyssä. Päällepantavaa kyllä löytyy, koska olen aina suosinut ajattomia vaatteita.

Vierailija
8/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeistä päivää "nelikymppinen", mutta olen nyt vuosien tauon jälkeen löytänyt uudelleen tuon laittautumisen, viinilasillisen ja musiikin taian. No, mies jätti 30 yhteisen vuoden jälkeen ja teen 100% etätöitä, pakko siis vaan pakottaa itseni välillä ihmisten ilmoille.

Vierailija
9/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään viimeistä päivää "nelikymppinen", mutta olen nyt vuosien tauon jälkeen löytänyt uudelleen tuon laittautumisen, viinilasillisen ja musiikin taian. No, mies jätti 30 yhteisen vuoden jälkeen ja teen 100% etätöitä, pakko siis vaan pakottaa itseni välillä ihmisten ilmoille.

Onnea 50 vuotiaalle! <3

Vierailija
10/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenki meet, kohta sulla ei muuten ole kavereita ja sit surraan sitä. Käyt vieläpä ostaapäräyttämässä jonkun kivan mekon, jolla voit sitten liuhotella koko kesän menemään. Niitä saa vaikka Cittarista tai Prismasta ja hyvin kelpaa. Teille tulee niin kivaa!!!!!

Vierailija
11/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt meet! Hauskaa iltaa ap! 💃

Vierailija
12/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet! Saat siitä ihan älyttömästi uutta virtaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän