Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pistäis ihan ranttaliksi ja laittaisi vedenkeittimen ja pikakahvimukin yöpöydälle

Vierailija
09.03.2023 |

Aamua varten siis. Mukiin illalla valmiiksi pikakahvi ja maitojauhetta. Tai hommais niitä pieniä maitotetroja. Sitten kun herää niin vedenkeitin päälle, vessaan ja takaisin sänkyyn nauttimaan rauhassa aamukahvit. Vihaan niin paljon sitä aamupalelua ja keittiöönmenoa 😂 Nyt saikullakin niin ei olisi edes kiire sieltä sängystä pois!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa nerokkaalta!

Vierailija
2/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot mun idoli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot mun idoli! Itse olen laittanut villasukat ja lämpimän aamutakin sängyn viereen ja sit illalla lataan kahvin valmiiksi eli napin painallus ja suihkuun ja sit mahdollisesti takaisin sänkyyn.

Vierailija
4/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuuden salaisuus ratkaistu.

Vierailija
5/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suodatinpussi ja böönat suussa koko yön. Kraanasta vaan kuumaa vettä heti aamulla

Vierailija
6/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

living la vida loca

Vierailija
7/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

living la vida loca

Jos laittais sokeriakin?!

-ap

Vierailija
8/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin yöpöydällä sängyn vieressä on paras idea pitkään aikaan. Tällä pääsee jatkoon.

Vierailija
9/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suodatinpussi ja böönat suussa koko yön. Kraanasta vaan kuumaa vettä heti aamulla

Oho, toihan on siitäkin hyvä että eikö ne neuvo kastelemaan sen suodatinpussin niin tulee aromikkaammat tsuffet!

-ap

Vierailija
10/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se vedenkeitin ajastimella, niin ei tarvitse edes laittaa päälle. Tai miksi et ajastaisi kahvinkeitintä niin, että heräisit aamulla kivaan tuoreen kahvin tuoksuun?

Villasukat ja lämmin aamutakki peiton alle aamukahvin ajaksi. Kun ne laitat päälle tarkenet mennä vessaan.

Vierailija
11/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se vedenkeitin ajastimella, niin ei tarvitse edes laittaa päälle. Tai miksi et ajastaisi kahvinkeitintä niin, että heräisit aamulla kivaan tuoreen kahvin tuoksuun?

Villasukat ja lämmin aamutakki peiton alle aamukahvin ajaksi. Kun ne laitat päälle tarkenet mennä vessaan.

Noku tässä on kato semmonen erikoisempi homma ettei mun pötsiosasto kestä kuin tummapaahtoista pikakahvia. Vedenkeitin ajastimella, jaa-a 🤔 Vessaan menen alasti, ne metrit kestää syväjäätymättä just ja just

-ap

Vierailija
12/12 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noku tässä on kato semmonen erikoisempi homma ettei mun pötsiosasto kestä kuin tummapaahtoista pikakahvia. Vedenkeitin ajastimella, jaa-a 🤔 Vessaan menen alasti, ne metrit kestää syväjäätymättä just ja just

-ap

Mulla on ylilämmin vessa. Aamulla sitä osaa arvostaa ja suihkusta tullessa.