Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki menee huonommaksi ja hullummaksi..?

Vierailija
08.03.2023 |

Hinnat nousee hulluja lakeja syntyy tai on tekeillä elinolot käy yhä ahtaammaksi.
Uutisia ei enää uskalla katsoa kun on kaikkea ikävää. Tuntuuko muistakin tältä, vai onko tämä huoli ja murhe vaan minun päässäni ?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet!

Ota itse. Kaikki menee hullummaksi koko ajan. Lapset puukottavat koulussa toisiaan, roadmanit riehuvat jo Espoonkin puolella ja tasa-arvovaltuutetulle tehdään kantelu lapsen toteamuksesta että on olemassa 2 sukupuolta. Tasa-arvovaltuutettu määrittelee itse sukupuolen uusiksi ja julistaa että niitä ei voi olla vain kahta vaikka biologit ovat todistaneet jo yli 100 vuotta sitten että näin todellakin on. Hinnat nousevat samaa tahtia vaikka korkoja korotetaan ja poliitikot julistavat yhä utopistisempia suunnitelmia.

Suosittelen muuttamaan esimerkiksi Unkariin, siellä on varmasti sinulle sopivaa seuraa.

Vierailija
22/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene oikeasti, vähän realismia nyt kehiin. Mieti vaikka jotain keskiaikaa ja Suomessakin ollut oikea nälänhätä 1800 luvulla milloin jengiä oikeasti kuoli nälkään.

Valitettavasti tämä kommenttisi ei poista sitä ikävää tosiasiaa että Suomi ON persuksista nykyään. Taisi tosin alkaa jo 90-luvulla. Ite oon nelikymppinen joten tajusin sen jo muinoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Globalistit vallassa, siksi pitäää änestää jotain globalismin vastaista pienpuoluetta.

Ei kannata äänestää ollenkaan. Se koko järjestel on mätä.

Vierailija
24/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tästä! Turhaan valitukset pois ja eteenpäin. Vähemmän uutisia ja enemmän oikeaa tekemistä.

Vierailija
25/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antikristuksen henki vaikuttaa jo niin vahvasti, pian tyyppi astelee näyttämölle kusettamaan ihmisiä ja sit vasta hulluksi kaikki muuttuukin.

Onneksi Jeesus tulee noutamaan seurakuntansa pian, kannattaa ottaa Herran pelastus vastaan.

Vierailija
26/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä se sosialismin nousun alkuvaihe tapaa näyttää. Jatkossa meno onkin sitten jotain nykyaikaista versiota Neuvostoliitosta. Jos asia ahdistaa, niin ainahan voi yrittää äänestää vapauden ja tolkun puoluetta, eli perussuomalaisia.

Eipä sillä, että valtaosalla suomalaisista äly riittäisi elää ilman vasemmistolaista holhousta, joten nautitaan matkasta. Tulevat sukupolvet sitten ihmettelevät jossain päin maailmaa historian kirjoista lukien, kuinka läntinen sivistys tuhottiin täydellisesti parissakymmenessä vuodessa.

Vierailija
27/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin.

Vierailija
28/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele tätä niin helpottaa oloa, ainakin mua auttaa tää rentoutumaan :)

Vierailija
29/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni asia ettei edes mahdu tähän.

Esimerkikdi se, että nykyään eletään niin isossa hyvinvoinnissa, että ongelmia keksitään jo päästä.

Nuoret voivat huonosti koska some ja media syöttävät heille woke propagandaa. Näkeehän tämän mielenterveys ongelmissa ja niiden kasvussa. Jotain tehdään nyt todella väärin.

Mieheni ei uskaltanut viedä (minun ehdotuksestani) työpaikan naisille tänään suklaata naistenpäivän kunniaksi koska pelkäsi että saa ahdistelusyytteen... miettikää.

Vierailija
30/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globalistit vallassa, siksi pitäää änestää jotain globalismin vastaista pienpuoluetta.

Äänestys varsinaisena vaalipäivänä. Ei niin kauan aikaa käpälöidä tuloksia. Myös kuva äänestyslipusta on hyvä ottaa.

Todellakin muutos tarvitaan. Pienpuolueiden panos tarvitaan nyt. Olen löytänyt ehdokkaan Vapauden liitosta 💪💕

Vierailija
31/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain sinunlaistesi takia mikään ei ikinä muutu. Samat tollot ja ahneet pyrkyrit eduskunnassa vuodesta toiseen. Kyllä järjestelmä on monesti hyvinkin mätä, mutta jäänpä uhriutumaan enkä edes yritä mitään -asenne on todella ongelmallinen.

Vierailija
32/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa Veikko Flinkin viimeisin youtube-video

Vierailija
33/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestys varsinaisena vaalipäivänä. Ei niin kauan aikaa käpälöidä tuloksia. Myös kuva äänestyslipusta on hyvä ottaa.

Todellakin muutos tarvitaan. Pienpuolueiden panos tarvitaan nyt. Olen löytänyt ehdokkaan Vapauden liitosta 💪💕

:D Niin mitä sä sillä kuvalla äänestyslapusta ajattelit tehdä?

Vierailija
34/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö pelastaa monelta asialta, koska ei enää tarvitse ottaa kantaa mihinkään, joka ei suoraan liity töihin. Eikä moni uskaltaisikaan enää.

Vierailija
35/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä!

Vierailija
36/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE SINÄ TÖIHIN

Vierailija
37/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Niin mitä sä sillä kuvalla äänestyslapusta ajattelit tehdä?

On ollut tilanteita, että jollain alueella joku on saanut 0 ääntä vaikka sukulaiset ovat äänestäneet kyseistä henkilöä. Ääniä on siirretty muille.

Dokumentiksi.

Vierailija
38/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antikristuksen henki vaikuttaa jo niin vahvasti, pian tyyppi astelee näyttämölle kusettamaan ihmisiä ja sit vasta hulluksi kaikki muuttuukin.

Onneksi Jeesus tulee noutamaan seurakuntansa pian, kannattaa ottaa Herran pelastus vastaan.

Niin helppoa on teillä uskovilla, onnea matkaan vaan onneksi uskovat pelastuu ja me muut joudutaan kadotukseen ja maan päälliseen hlvettiin.

Vierailija
39/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä et voi vaikuttaa koska äänestys on vaan teatteria.

Vierailija
40/65 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni asia ettei edes mahdu tähän.

Esimerkikdi se, että nykyään eletään niin isossa hyvinvoinnissa, että ongelmia keksitään jo päästä.

Nuoret voivat huonosti koska some ja media syöttävät heille woke propagandaa. Näkeehän tämän mielenterveys ongelmissa ja niiden kasvussa. Jotain tehdään nyt todella väärin.

Mieheni ei uskaltanut viedä (minun ehdotuksestani) työpaikan naisille tänään suklaata naistenpäivän kunniaksi koska pelkäsi että saa ahdistelusyytteen... miettikää.

😅 Miehelläsi on jotain vähän pahempia ongelmia. Liikaa vauvapalstaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme