Mikä mp naisilla jätkän häpykarvoihin?
Kun itellä lähteny kasvaa ny kunnolla niin kiinnostais et kannattaako ajaa välillä vai antaa kasvaa ku itseä ei haittaa yhtään eikä oo kyllä muijaakaan mut en usko et kauaa ilman oon ;) ku jotku pitää kuulemma ällöinä mutta toiset tykkää nii kumpi mp o yleisempi
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielipide on se, että kullin varresta pois jos siinä kasvaa ja kasseista voi ottaa myös ilman, että ulkonäkö kärsii.
Kullin yläpuolella olevat karvat näyttää ja tuntuu ihanalta eivätkä mitenkään haittaa suihinottoa.Kalju tai sängellä oleva karva-alue näyttää rumalta. Jotkut luulee, että kulli näyttää paremmalta ja isommalta, kun poistaa karvat, mutta ihan samankokoiselta se edelleen näyttää, vain vähän kynityltä.
Jos se itsestä tuntuu ja omaan silmään näyttääkin paremmalta ajeltuna, niin siinähän on ihan tarpeeksi syytä ajella jos siltä tuntuu. Ei kai naisetkaan alapäätään miesten mieliksi pidä sellaisena kuin nyt sitten pitävätkin?
Luepas otsikko uudestaan. Kysyttiin naisen mielipidettä asiaan. Minä olen nainen ja kerroin mielipiteeni.
Jokainen pitäköön karvansa siinä kuosissa kuin tykkää, mutta se ei muuta asiaa, että minun mielestä vähemmän kiihottava näky jos karvat on ajeltu ja kerroin sen, kun kysyttiin. Turha siitä on hepulia vetää.
Viestini oli osoitettu ehkä enemmän ap:lle, että kuuntelisi mieluummin omia fiiliksiä kuin palstanaisten mielipiteitä. Että turha siitä on hepulia vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielipide on se, että kullin varresta pois jos siinä kasvaa ja kasseista voi ottaa myös ilman, että ulkonäkö kärsii.
Kullin yläpuolella olevat karvat näyttää ja tuntuu ihanalta eivätkä mitenkään haittaa suihinottoa.Kalju tai sängellä oleva karva-alue näyttää rumalta. Jotkut luulee, että kulli näyttää paremmalta ja isommalta, kun poistaa karvat, mutta ihan samankokoiselta se edelleen näyttää, vain vähän kynityltä.
Jos se itsestä tuntuu ja omaan silmään näyttääkin paremmalta ajeltuna, niin siinähän on ihan tarpeeksi syytä ajella jos siltä tuntuu. Ei kai naisetkaan alapäätään miesten mieliksi pidä sellaisena kuin nyt sitten pitävätkin?
Luepas otsikko uudestaan. Kysyttiin naisen mielipidettä asiaan. Minä olen nainen ja kerroin mielipiteeni.
Jokainen pitäköön karvansa siinä kuosissa kuin tykkää, mutta se ei muuta asiaa, että minun mielestä vähemmän kiihottava näky jos karvat on ajeltu ja kerroin sen, kun kysyttiin. Turha siitä on hepulia vetää.Viestini oli osoitettu ehkä enemmän ap:lle, että kuuntelisi mieluummin omia fiiliksiä kuin palstanaisten mielipiteitä. Että turha siitä on hepulia vetää.
Ihan ilman hepulia totean, että kannattaa lainata sen ihmisen kommenttia jolle vastauksensa osoittaa eikä jonkun muun kommenttia. Merkitys muuttuu aika paljon.
Jokainen pitäköön karvansa siinä kuosissa kuin tykkää, mutta se ei muuta asiaa, että minun mielestä vähemmän kiihottava näky jos karvat on ajeltu ja kerroin sen, kun kysyttiin. Turha siitä on hepulia vetää.