Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini ovat perseestä

Vierailija
07.03.2023 |

Mun kaverit on suoraan sanottuna perseestä. Mulla on oikeastaan vaan neljä kaveria :

Mulla on yksi miespuolinen kaveri. Hän väittää että olen hänen paras ystävänsä, mutta todellisuudessa ei pidä yhteyttä melkein ikinä. Hänen käytöksensä on muutenkin tosi outoa nykyään - polttaa pilveä, on ihmisen kanssa joita väittää inhoavansa, ihastuu jokaiseen vastaantulijaan, valehtelee minulle ihme asioista ja rikkoo lakia minkä ehtii. Eniten ehkä vituttaa se, että kun olen yrittänyt viettää aikaa hänen ja jonkun toisen (naispuolisen) ystäväni kanssa, hän on joka kerta selvästi kiinnostuneempi ystävistäni. Itse asiassa hän on päätynyt nuolemaankin heidän kanssaan ja nykyään hän viettää paljon enemmän aikaa toisen kaverini kanssa kuin minun kanssani

Sitten kaverini jonka kanssa vietän eniten aikaa. Hän on kyllä muuten ihan mukava, mutta olen hänelle ikuinen varavaihtoehto. Jos vietän hänen kanssaan aikaa ja hänen toinen ystävänsä laittaa viestiä, hän joko lähtee pois luotani tai heittää minut pihalle kodistaan. Toki hän ei ikinä tee tätä minun vuokseni, eli jos kysyn häntä viettämään aikaa kanssani kun hän on jonkun muun kanssa, hän kieltäytyy.

Kolmas kaverini on myös ihan mukava, mutta en tiedä haluaako hän edes olla ystäväni. Hän ei vastaa viesteihini ennen kun on pakko (vaikka tiedän hänen lukeneen ne). Jos olemme sopineet näkevämme vaikka seuraavana päivänä, huomenna hän sanookin ettei jaksa (jos edes silloin viitsii vastata viesteihin tai puheluihin).

Ja on minulla toki yksi kivakin kaveri. Häntä en vain tunne kunnolla, sillä olemme tunteneet niin vähän aikaa ja hän asuu tällä hetkellä about toisella puolella suomea. Että se siitä sitten

Oma viisi vuotta vanhempi siskoni on ainoa ihminen joka kanssani viettää aikaa vapaaehtoisesti

En kuitenkaan jaksa edes yrittää puhua kavereilleni siitä että heidän käytös loukkaa minua, koska siten olen onnistunut lopettamaan kaksi ystävyyssuhdettani

Mikä minussa on oikein vikana kun en onnistu muodostamaan yhtään tervettä kaverisuhdetta? Ja mistä edes voisin löytää uusia ystäviä?

T: 17-vuotias tyttö

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme