Mikä ammatiksi?
Olen luonteeltani herkkä, ujo ja varovainen. Persoonaltani joko INFJ (vuosi sitten), nyt INFP. Ero on todella pieni. Töissä olen varovainen myöskin, enkä omaa kovin rohkeaa työskentelyotetta (sellainen tullut aina vasta kun olen ollut pitkään, yli vuoden talossa.). En osaa oikein olla sosiaalinen (varsinkaan ihmisten kanssa joita en tunne täysin), vaikka ajatuksia päässä on miljoonittain. En saa vain otetta usein keskusteluista.
Opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi, mutta mitä pidemmälle opinnot etenevät, sitä enemmän alavalinta tuntuu väärältä. Aikaisemmin olen tehnyt töitä varastolla, hetken siivoojana (ei enää sitä), kahvilassa ja matkailualan töitä. Olen pian 30-vuotias ja nyt kaipailen tietoa eri aloista joita voi tehdä yksin, pareittain tai pienessä ryhmässä. Olen suorittanut toiseen asteen tutkinnon.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsee kysyä omaa työtään vauva-palstalla niin saman tien voisi poistua kuvioista ja jättää veronmaksajat rauhaan.
:D Toivottavasti et ole palveluammatissa.
Jos tarvitsee kysyä omaa työtään vauva-palstalla niin saman tien voisi poistua kuvioista ja jättää veronmaksajat rauhaan.