Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään sen teen, auttakaa, miten?

Vierailija
23.11.2006 |

Miten saan 2-vuotiaan nukahtamaan itse? Huutaa ja itkee paniikissa, jos ei saa pitää kiinni miusta. Isä ei kelpaa, huutoa siitäkin. Huudattaa ei voi, muut sisarukset herää. Auttakaa, oon ihan poikki!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä teetkin, pysy itse rauhallisena!

Vierailija
2/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on, että hän ei nukahda ilman että äiti on vieressä ja saa koskettaa (nukahtaa, kun unissaan silittää käsivartta). Juuri tuo vieressäolo on se vaikein, josta ei päästä eroon. Välillä kun tuntuu, että vieressäolo jo hidastaakin nukahtamista, mutta huuto alkaa heti kun tekee eleenkin poislähdöstä. Oon yrittänyt äänelläkin lohduttaa, mutta ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei muutaman illan huuto kelpaa! Joko ajattelet niitä muita sisaruksia tai pidemmän päälle itseäs - mieti kumpi oikeasti kannattaa?!

jos valitset itsesi, aloitat siitä, että ennen makuuhuoneeseen menoa selität lapselle, että äiti on sänkysi vieressä, mutta äitiin ei saa koskea. Sinulla on nalle/nukke/unirätti jne, sitä varten, että halaat sitä.

Laitat lapsen sänkyyn ja menet istumaan sen verran kauas sängystä ettei ylety sinuun. Suosittelen himmeän valon käyttöä, jotta lapsi näkee sinun varmasti olevan siellä.

Laula tai hyräile jotain kertakaikkisen pitkäveteistä laulua kuten tuu tuu tupakkarulla ja erittäin monotonisella äänellä! Itse olen laulanut sellaisiakin että nyt pitää nukkua että aamulla jaksaa hakea kaupasta maitoa tomaatti pullaa jugurttia leipää vessapaperia jne. mitä mieleen tulee. Kaikki sanat venyttäen että kuulostaa tylsältä.

Lapsi tietenkin yrittää tulla lähellesi ja saada sinut silittämään jne, mutta älä anna periksi, sen jälkeen sitä on aina vaikeampaa lopettaa.

Meillä ensimmäisenä iltana nukuttaminen kesti 3 tuntia, jonka aikana lapsi itki ja huusi ja löi ja minä kiristelin hampaitana mutta lauloin sisukkaasti pari sataa tupakkarullaa.

Toisena iltana meni päälle 2 tuntia. Kolmantena alle tunti ja sen jälkeen nukahti puolessa tunnissa.

Kun oli 1,5 kk nukahtanut noin, alettiin jättää yksin nukkumaan ja nyt kun lapsi on 3v, on saanut jo puoli vuotta olla itse ilaisin rauhassa

Vierailija
4/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on aina nukahtanut hyvin, mut nyt hänestä on kiva pitää äitiä kädestä kiinni pinnojen raosta. Mielelläni suon sen hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä