Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinulle " Signeeraus"

23.11.2006 |

Toivon sydämestäni, että et ole minulle tuttu ihminen, joka tunnisti minut tuosta viestiketjusta, tai sitten olen aika järkyttynyt :-( Joka tapauksessa olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi ylläpidolle. Todella sairasta, että joka tonkii ihmisen henkilötietoja selville, jaiks miten pöpiä....... Taisi todella aihe ottaa sinulle lujille henkilökohtaisesti.

Ensimmäistä kertaa minäkin joudun toteamaan, että onpa valitettavaa, että meistä melkein kaikista voi tulla äitejä, jos sellainen olet. Ei löydy sanoja. miten jonkun elämä voi olla noin säälittävissä kantimissa.....?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan sanottuna ole väliksikään... Satumme asumaan samassa kaupungissa, ja satunnaisen palstailuni perusteella arvasin asuinpaikkasi. Netti on yllättävän paljastava paikka - varsinkin, jos toistuvasti korostaa omia erinomaisia ratkaisujaan elämässään.

Sanot olevasi avarakatseinen ja kuitenkin tuomitset aika jyrkästi muiden perheiden tekemiä ratkaisuja?

Ei ottanut aihe henkilökohtaisesti minulle lujille, olen monessa asiassa hyvinkin samoilla linjoilla kanssasi.

Ja tuomitsemisesi jatkuu: Ei löydy sanoja. miten jonkun elämä voi olla noin säälittävissä kantimissa.....?

Miksi oletat, että elämäni on " säälittävissä kantimissa" ? Siksi, kun kehoitin sinua luopumaan ylimielisestä asenteestasi? Huh... Ei löydy sanoja enää täältäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla