Leukadiskurssin idiotismi
On tämä niin väärin kun mulla on selvästi vääränlainen otsa kun olen sinkkunainen!
Pitäisi olla semmoinen laatikko-otsa mutta mulla on vaan tämmönen tavallinen. Minkä minä sille voin? Ihan epäreilua!
Miehet voi käydä salilla mutta otsalle mulla ei oo mitä tehdä. Ja niin minä jään sitten ilman miestä.
Oikeasti on tosi väärin että tällä otsalla kukaan täydellinen 27v 195cm isomunainen ja kestävä lentäjäkirurgiuinmarihiusmalli ei mua kelpuuta.
Maailma on täynnä vapaita miehiä mutta mulla on oikeus vaatia se ainoa 27v 195 cm isomunainen ja kestävä lentäjäkirurgiuimarihiusmalli.
Koska miehetkin saa valita niin ei mun tarvi laskea tasoa vaan sen takia, että miehet on niin pinnallisia, että ne vaatii naiselta just sen tietynlaisen laatikko-otsan, johon suurella osalla ei oo mitään mahdollisuutta kun se on synnynnäinen asia.
Tällä lailla yhteiskunta ja miehet syrjivät minua ja minunkaltaisia naisia ja en kyllä ala käymään töissä ja maksamaan veroja että paremmalla otsalla varustetut naiset saa miehet ja perheet.
Sen takia uhriudun netissä ja vihaan koko maailmaa koska mulla on vääränlainen otsa vaikka mulle kuuluukin se 27v 195cm isomunainen ja kestävä lentäjäkirurgiuimarihiusmalli mieheksi.