Miten miehenne käyttäytyy kun tulee riita?
Niin, miten hän käyttäytyy ja käyttäytyykö hän mielestäsi rakentavasti, kompromissia tai ratkaisua hakevasti?
Kommentit (14)
Voisiko tarkoituksenhakuisempaa miesvihaketjua olla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tarkoituksenhakuisempaa miesvihaketjua olla 🤣
Mitä?
Mies on ääliö ja ääliönä pysyy, miten ääliön kanssa voi sopia mitään?
Jää nähtäväksi, ollaan oltu yhdessä vasta 10 vuotta niin ei ole tullut sellaista tilannetta vielä vastaan että oltaisiin alettu riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisuhakuisesti, kuuntelee ja argumentoi faktoihin, tilastoihin ja analyyseihin pohjaten
Lisäisin tähän että riitely on näinollen muodostunut täysin tarpeettomaksi, koska voin 100% luottaa miehen oikeassa oloon joka tilantessa! Kysyn pulmatilanteissa aina oikeaa neuvoa omalta mieheltä!
Hermostuu tosi herkästi, ei suostu yhtään kuuntelemaan kantaani. Jyrää mielipiteeni.
On vaan sen luontoinen. Sivaltaa sanoilla ja saa minut tuntemaan itseni tyhmäksi.
Suuttuu myös ihan välittömästi jos kritisoin (aiheesta) parisuhteen tilaa, joten rakentavia keskusteluita ei meillä siitä asiasta ole käyty vuosiin.
En ole syytön minäkään enkä puolustuskyvytön. Jos minulle räyhätään, saa taatusti samalla mitalla takaisin ja usein korkojen kanssa
Vetäytyy. Sitten ehkä parin kuukauden päästä saamme joten kuten pidettyä palaverin, missä mies kertoo, mihin on päätynyt. Jos on jäänyt kysymyksiä, vetäytyminen jatkuu ja mies vetoaa siihen, että mehän jo puhuttiin.
Unohdit lisätä otsikkoon että kun tulee riita, joka on hänen syytään.
Pässi on aina pässi ja vielä haisee myös pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisuhakuisesti, kuuntelee ja argumentoi faktoihin, tilastoihin ja analyyseihin pohjaten.
Itse sen sijaan mökötän, huudan, kaivelen menneisyydestä jotain millä ärsyttää häntä ja menen henkilökohtaisuuksiin.
Sullahan on mun miehen luonto.
Vierailija kirjoitti:
Riitaan tarvitaan aina kaksi. Jos naiselta kysytään, mies on aina syypää riitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitaan tarvitaan aina kaksi. Jos naiselta kysytään, mies on aina syypää riitaan.
Ei tarvita. Ihan puskista täällä nuo raivarit ja haukkumiset usein tulee. Ja sinäkö olet oma aurinkoinen itsesi kun sua syytetään turhasta ja solvataan?
Vierailija kirjoitti:
Hermostuu tosi herkästi, ei suostu yhtään kuuntelemaan kantaani. Jyrää mielipiteeni.
On vaan sen luontoinen. Sivaltaa sanoilla ja saa minut tuntemaan itseni tyhmäksi.
Suuttuu myös ihan välittömästi jos kritisoin (aiheesta) parisuhteen tilaa, joten rakentavia keskusteluita ei meillä siitä asiasta ole käyty vuosiin.
En ole syytön minäkään enkä puolustuskyvytön. Jos minulle räyhätään, saa taatusti samalla mitalla takaisin ja usein korkojen kanssa
Tämä kuulostaa hyvältä, jatka samaan malliin. Takaisin vaan niin että kolisee.
Ratkaisuhakuisesti, kuuntelee ja argumentoi faktoihin, tilastoihin ja analyyseihin pohjaten.
Itse sen sijaan mökötän, huudan, kaivelen menneisyydestä jotain millä ärsyttää häntä ja menen henkilökohtaisuuksiin.