Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut vaalikonetta?

Ison g:n gallup
05.03.2023 |

Millaisia kokemuksia on? Löytyikö oikea puolue ja ehdokas? Tuliko yllätysvastaus?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh noita Hämeen ehdokkaita. 😅Tuommoisista pysty ketään äänestämään.

Vierailija
22/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin antaa vastaukseksi sen puolueen jota aion äänestää. Ehdokkaan valinnassa tosiaan voi auttaa.

Miksi puolue on yllätys? Etkö tiedä mitä asioita eri puolueet ajavat?

Luen puolueiden ohjelmat heidän sivuiltaan ja teen valintani niiden perusteella. Saan yleensä aina vaaleista viis vastaukseksi RKP:n tai Keskustan, joita en ole koskaan äänestänyt.

Luulisi rkp:n ja keskustan vastaavan juuri sinun omia arvojasi?

Sen Hesarin nelikentän mukaan olen kansalliskonservatiivista vasemmistoa, mutta lähin puolueeni on Keskusta 84% osumatarkkuudella. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikone auttoi minua vaihtamaan ehdokasta puolueen sisällä. Ykkösvaihtoehto olikin parissa minulle tärkeässä asiassa vastakkaista mieltä, vaikka noin muuten samaa mieltä ollaankin. Nyt löytyi sopivampi ehdokas, johon voi olla tyytyväinen 😊

Vierailija
24/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaargh noita Hämeen ehdokkaita. 😅Tuommoisista pysty ketään äänestämään.

Apua! 😂🤣😂🤣😂🤣😂

Vierailija
25/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kolmea eri vaalikonetta olen kokeillut ja persu ykkösehdokas kuten pitääkin 👍

Vierailija
26/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin vaalikone antoi ehdokkaita pienpuolueista, joita en todellakaan aio äänestää.

IS antoi persunaisen, jolla oli ihan pätevät perustelut vastauksilleen, mutta taas esittelyssään jaaritteli vain sisäilmaongelmien ratkaisemisesta. Lääkäri oli, joten puheet persujen kalluudesta voi heittää tässä yhteydessä romukoppaan.

En kyllä yhtään tiedä, ketä äänestän.

Vierailija
27/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin vaalikone antoi ehdokkaita pienpuolueista, joita en todellakaan aio äänestää.

IS antoi persunaisen, jolla oli ihan pätevät perustelut vastauksilleen, mutta taas esittelyssään jaaritteli vain sisäilmaongelmien ratkaisemisesta. Lääkäri oli, joten puheet persujen kalluudesta voi heittää tässä yhteydessä romukoppaan.

En kyllä yhtään tiedä, ketä äänestän.

Valtset jonkun muun persun, joka on lähellä omia vastauksiasi.

Vierailija
28/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikone ei tarjonnut kokoomuslaisia. Varsin pätevä kone 🙂

Vierailija
29/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kolmea eri vaalikonetta olen kokeillut ja persu ykkösehdokas kuten pitääkin 👍

Vaalivoittoa pukkaa.

Vierailija
30/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien kone oudosti "heitti ulos" monta kertaa peräkkäin kesken testin , ja antoi aina tulokseksi samantien demarit, vaikka en juuri mihinkään ehtinyt edes vastata! Olen käytännössä kaikessa eri kannalla kuin vihervasemmisto ja kokoomus. Aina kun saan kunnolla vastattua loppuun asti, niin Perussuomalaiset ehdokkaineen osuu täysin kohdilleen.

Vierailija
31/32 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan niistä aina jotain ihme ehdokkaita, joita en ikipäivänä äänestäisi. Oman alueen paikalliskoneessa ykkösenä oli muistaakseni Sini-mustan liikkeen tms. edustaja. Joo, en ole häntä valtsemassa :D

Vierailija
32/32 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan niistä aina jotain ihme ehdokkaita, joita en ikipäivänä äänestäisi. Oman alueen paikalliskoneessa ykkösenä oli muistaakseni Sini-mustan liikkeen tms. edustaja. Joo, en ole häntä valtsemassa :D

Vaalikone selvästi trollaa sinua  : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän