Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako potilasyhdistyksen hallituksessa toimimista mainita cv:ssä?

Vierailija
05.03.2023 |

Pitkän kotiäitiyden vuoksi ei paljon työkokemusta ole. Yhdistystoiminnassa olen ollut erään potilasyhdistyksen hallituksen tehtävissä mukana pitkään, johtuen lapseni sairaudesta. Mietin kannattaako tuota laittaa cveehen, ajattelevatko minun olevan jotenkin "työkyvytön" kun olen potilasyhdistyksessä mukana, jos olettavat automaattisesti minun olevan sairas kun olen ko. yhdistyksessä.
Eli kumpi on parempi, vielä vähän entistäkin lyhyempi cv eikä mainintaa tuosta hallitustyöskentelystä, vai se että yhdistystoiminnasta on maininta.
Yksi mahdollisuus olisi tietysti mainita vain että on jonkun yhdistyksen hallituksessa mukana, eikä nimetä yhdistystä mutta liekö sekään kovin hyvä vaihtoehto.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä aloituksen kaltaisesta tilanteesta, kannattaako mainita vai ei? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siihen laittaa että kyseessä ei oma sairaus vaan lähimmäisen.

Vierailija
4/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan sinne aina että olen kommunisti

Vierailija
5/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa mukaan jos hakemasi työ on sellaista, että hallitustoiminta edes etäisesti liittyy siihen. Esim siinä  joutuu laatimaan pöytäkirjoja tai vastaavaa.

en laittaisi mitää siitä, kenen sairaus on kyseessä, sillä toisten asioista juoruilu on aina huono juttu, myös työnhaussa. Sen sijaan laittaisin johonkin urakatkoja tms kohtaan, että kotiäiti/omaishoitaja, tai vastaavaa. 

Vierailija
6/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan siihen laittaa että kyseessä ei oma sairaus vaan lähimmäisen.

Näin minäkin laittaisin, en mainitsisi että lapsen, vaan läheisen sen enempää erittelemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän