Voiko vauva olla ruma?
Ystäväni kuvaili erästä vauvaa rumaksi. Minua se vähän ahdisti, mutta jäin pohtimaan voiko muutkin nähdä vauvan rumana. Minusta kaikki vauvat on ihania, jotkut toki hätkähdyttävän söpöjä mutta kuitenkin
Kommentit (34)
Vauvat on poikkeuksetta suloisia, söpöjä jne. Kaikki ei tietenkään ole kauniita.
Mitä hyötyä siitä on että kertoo vauvan olevan ruma? Ei niin mitään. Pelkkää ankeuden levittämistä ympäristöön, mikä ei ole ollenkaan tuottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma että joku geeni säätelee sitä näkeekö vauvat rumina vai söpöinä
Kissanpennut ovat aina söpöjä.
Ei vaan koiranpennut. Kissat ovat yhtä söpön saastaisia kuin rotanpoikaset
Koiranpennut on rumia kuonokkaita. Kissat on maailman söpöimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma että joku geeni säätelee sitä näkeekö vauvat rumina vai söpöinä
Kissanpennut ovat aina söpöjä.
Ei vaan koiranpennut. Kissat ovat yhtä söpön saastaisia kuin rotanpoikaset
Koiranpennut on rumia kuonokkaita. Kissat on maailman söpöimpiä.
Vastasyntynyt kissanpentukaan ei ole järin söpö. Mutta kyllä se siitä kaunistuu.
kuka pitää kurttuista, p#skovaa perunasäkkiä suloisena? ne ei osaa mitään, eikä viihdytä millään lailla. niistä ei ole mitään hyötyä. tätä ukon kanssa tolkutetaan omille lapsille aina kun ollaan yhteyksissä. molemmilla lapsilla on jo omat muksut, ja me ollaan yritetty jatkaa perinteistä lapsen kehumista myös lapsenlapsille. hekin jo tajuavat olevansa taakka ja kauhistus katsojalle. ne haisee ja niillä on valtavat päät ja onneton vartalo. miten te voitte tuollaisia alieneita pitää kauniina?
Voi olla, mutta ei kai sitä tarvi ääneen sanoa
Vanhempiensa mielestä heidän lapsensa ovat aina maailman kauneimpia. Useinhan ne ovatkin ihan sööttejä, mutta olen minä nähnyt omasta mielestäni rumiakin vauvveleita. Olen tosin onnistunut välttämään mieleni, enkä ole lausunut näkemystäni ääneen vanhempien kuullen.
Voi olla. Yksi vauva oli sitten ruma, leveä littana nenä ja muhkurainen pää. Nuorena aikuisena hän näyttää hyvinkin komealta eli aika korjaa usein "viat".
Vierailija kirjoitti:
Ne kaikki näyttää rumilta vanhoilta miehiltä, mikä on kyllä aika söpöä.
Monella mammalla on kotona vähähiuksinen aikuisvauva joka lällättää, kuolaa ja haluaa huomiota.
Vauvojen kauneus ei mielestäni ole mikään kovin oleellinen asia ja näen sen pelkkänä typeryytenä, jos jollakin on tarve huudella miten rumia vauvat on.