Miksi instagramissa huonot kuvat saavat paljon tykkäyksiä ?
Jotain kännykkäkameralla otettua ylivalottunutta kuvaa auringon noususta saatetaan komnenttikentässä ylistää: niin upea kuva!
Siis mitä Hel vettiä? Pitääkö ihmiset sitä oikeasti upeana vai onko sillä tarkoitus vaan kalastaa omiin kuviin kommentteja?
Kommentit (5)
Saan Instagram sovellukseen usein ilmoituksia, että joku on jakanut kuvani. Mitä se tarkoittaa, minne ne on jaettu, olisi mielenkiintoista tietää minne ne on jaettu, jollekin toiselle insta käyttäjälle? Jollekin foorumille?
Kuitenkin mulla on aika vähän seuraajia, 92 kpl ja yleensä aika vähän tykkäyksiä, keskimäärin 10-20 kpl.
Erään harrastuksen aiheinen instagram galleria itsellä, ei mitään naamakuvia tai persauksien kuvia (olen mies sitäpaitsi).
No siksi kun se ei perustu hienoilla kuville
Lopettakaa instagramin käyttö niin säästytte siltä sonnalta ja huonoilta kuvilta. Elämänlaatu paranee.
Kuvien tai videoiden teknisellä laadulla ei ole mitään merkitystä vaan sillä, kuka olet. Jos olet joku suosittu tyyppi, saat tykkäyksiä ja seuraajia vaikka kuvaisit paskaläjän eri kuvakulmista.
Vaikuttaa siltä, että kun somessa menestyneet ovat kehua retostelleet rahoillaan julkisuudessa, porukka on alkanut pihtailla tykkäyksissä ja esim. tubessa kanavatilauksissa, ehkä kateellisuuttaan, että ei kyllä ainakaan minun tykkäyksillä tai kanavan tilauksilla kukaan pääse rikastumaan...
Tuskin sillä on tekemistä kuvan laadun kanssa..