Varakkaat, koulutetut naiset ovat useimmiten hyvännäköisiä
Mutta se ei johdu siitä, että olisivat välttämättä geneettisesti kauniita, vaan siitä, että ovat löytäneet tyylinsä ja panostaneet ulkonäköönsä. Ulkonäköön panostaminen on yksi fiksuuden muoto, koska ulkonäkö vaikuttaa niin moneen asiaan työelämässäkin. Huoliteltu, hyvä ulkonäkö luo uskottavuutta.
Kaikki eivät vapaa-ajallaan ole huoliteltuja, vaan sitten ollaan rennoissa vaatteissa, mutta työelämässä on vaikea päästä pitkälle, jos ulkonäkö ei ole uskottava. Sama on mahdollista kaikille, tosin ne jotka käyttävät työssään työasua pääsevät helpommalla, kun täytyy laittaa vain hiukset, kasvot ja huolehtia kädet.
Useimmat ikikaunottaret pääsevät vähällä sen takia, että heidän tyylinsä on varma. He tietävät mikä heille sopii eikä laittautumiseen mene kovin paljon aikaa. Mitä harvemmin käyttää aikaa ulkonäköönsä, sitä työläämpää laittautuminen varmasti on, koska ei ole rutiinia.
Jokaisen naisen on mahdollista näyttää todella hyvältä, jos se kiinnostaa ja itse sitä haluaa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Se on jo lottovoitto, jos paino pysyy normissa.
Ei se kyllä mulle ollut. Eksä hakkasi mustasukkaisuuttaan pariin kertaan oikein kunnolla. Kyllästyin ja heitin hänet ulos. Sen jälkeen olen ihan tietoisesti lihottanut itseni, että ällötykset pysyvät kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole varaa edes kampaajaan. Olen lastenhoitaja päiväkodissa. Olen ruma mutta rahat menevät lapsen menoihin. Edes vaatteita ei ole varaa ostaa. Täytyy olla tosi hyvä palkka jos on varaa käydä kampaajalla ... 140 e olisi vähintään raidat ja leikkaus täällä Helsingissä.
Voit leikata hiuksesi itse. Youtubesta löytyy paljon videoita hiustenleikkauksista ja kampauksista. En ole sen jälkeen kampaajalla käynyt, kun luottokampaajani jäi eläkkeelle. Hiusten leikkaaminen ja kampausten tekeminen on oikeasti aika helppoa, olen värkännyt hiuksia koko elämäni, koska olen ollut siitä aina kiinnostunut (pitkät hiukset). Nykyisin netti on täynnä erilaisia vinkkejä ja opetusta.
Olet oikeassa siinä, että hiukset ovat tärkeät. Sopivia tuotteita löytyy marketista sopuhintaan. En itsekään käytä kampaamon tuotteita. Nykyisin ongelmana taitavat olla liiallinen silottavien tuotteiden käyttö, jolloin hiuksista tulee lirut. Välillä kannattaa pestä syväpuhdistavalla sampoolla (Herbinalta löytyy, on vielä kotimainen) vähintään kerran viikossa tai kahdessa. Sopivien tuotteiden löytämiseen menee jonkun verran aikaa, että hiuksesta tulee sopivat käsitella, niin että kampaus pysyy, mutta se ei näytä tönköltä.
... Hiukset, lempiaiheeni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jo lottovoitto, jos paino pysyy normissa.
Ei se kyllä mulle ollut. Eksä hakkasi mustasukkaisuuttaan pariin kertaan oikein kunnolla. Kyllästyin ja heitin hänet ulos. Sen jälkeen olen ihan tietoisesti lihottanut itseni, että ällötykset pysyvät kaukana.
Hae apua! Mielensairauksiakin voidaan parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisilla on varaa erilaisiin ulkonäköä parantaviin hoitoihin ja vaatetukseen.
Kasvoja ei voi muuttaa eli ei auta.
Joo, on se tietty osa jolla on tyylitajua. Itse pidän skandinaavisesta tyylistä jne.
Eli teidän miesten kannattaa panostaa siihen, että naisvaltaisilla aloilla ja naisilla on hyvä palkka.
Älykkyys +normaalipaino, tutkitusti.
Tosin tällä palstalla on sattumalta just ne poikkeukset ,jotka kaiken lisäksi lihonee syömättä mitään.
Te ja teidän varakkuutenne. te ja teidän yliopistokoulutuksenne. Samaa pinnallista soopaa ihmisiltä jotka ei aikuistu. Meitä on moneksi eikä oo kateellinen yhtään.
Etiketin mukainen pukeutumistyyli ei tarkoita sitä, että päällä on puku: se riippuu alasta eli sukellusfirmansa asioista puhuvalle sopii erilainen vaatetus kuin pörssiyhtiön toimarille. Pukeutumistyyli edustaa alaa ja asiaa, joten hyvä vaikutelma edellyttää yhteensopivuutta siltä osin. Tutkijan uskottavuutta ei kohenna vanha rippipuku eikä välttämättä puku lainkaan eikä varsinkaan se, ettei selvästi viihdy omassa vaatetuksessaan, joka näyttää valepuvulta. Ap