Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelette luterilaisista, mormooneista, lestadiolaisista, helluntailaista, ortodokseista,

Vierailija
22.11.2006 |

muslimeista, ateisteista jne. jne. Haloo, alkaa pikkaseen jo kyllästyttään noi todistaja-aiheiset kysymykset. Eikö muista ole kysyttävää. Mikä todistajissa kiehtoo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuvittelevat että heissä on jotain erikoista, outoa! Wau, siis ne ei oo ihmisiä! Itse olen myös kiinnostunut erilaisista uskonnoista, ihan vain mielenkiinnosta ja ihmisten tavoista elää!

T: tapakristitty

Vierailija
2/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö voitaisi jakaa tietoa muistakin uskonnoista. Ja mieluusti laadukasta tietoa, eikä aina jotain herjausjuttuja. Kaikissa uskonnoissa niin hyvää kuin pahaakin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myös ymmärrä herjaamista tai keksittyjä juttuja, tosin en niitä luekaan.

t:3

Vierailija
4/7 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli oikeassa?

Luterilainen, mormoni...

Kuka määrittelee kertoimet? Jos menee pelattujen määrien mukaan niin luterilaisilla on Pirun (anteeksi) korkeat kertoimet.

Maailmassa on 6 miljardia pelaajaa. Kaikilla on oma rivinsä.

Olisipa se aika mainiota, jos meidän porukkaveikkaus olisi oikein. Että oikein taivaspaikka tarjolla.

Itse en ainakaan ole omaa riviäni keksinyt vaan roikun tässä meidän kylän vakioveikkausporukassa mukana. Toivottavasti he ovat aikojen alussa keksineet sen oikean systeemin.

Olisihan se tyhmää joutua kadotukseen, pelkästään sen vuoksi, että joku olisi tuhansia vuosia sitten valinnut väärin...

Vierailija
5/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan usko Jumalaan ja Hänen Poikaansa Jeshuaan Messiaaseen pelastaa. " Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

" Ei jokainen, joka sanoo minulle: ' Herra, Herra!' , pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."

" Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi" .

" Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,..."

" Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle; sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja. Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset."

Pyydä Jumalalta Jeshuan Messiaan Nimessä, että Jumala laittaisi sinun sydämeesi sen, että rakastaisit ja tekisit niin, kuin on Jumalan tahto. Sillä Hänen tahtonsa on pyhä ja hyvä ja täydellinen. Jumala on todella kauniisti käskenyt meidän rakastaa.

Ainoastaan Jumala kykeni osoittamaan tämän kauhean kidutuskuoleman kautta meille suunnattoman rakkautensa ja kärsivällisyytensä ja nöyryytensä jo ennen, kuin olimme syntyneetkään:" Niinkuin monet kauhistuivat häntä-sillä niin runneltu, ei enää ihmisenkaltainen, oli hänen muotonsa, hänen hahmonsa ei ollut ihmislasten hahmo-..."

Vierailija
6/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,..."

" Niinkuin monet kauhistuivat häntä-sillä niin runneltu, ei enää ihmisenkaltainen, oli hänen muotonsa, hänen hahmonsa ei ollut ihmislasten hahmo-..."

Huomaatko, miten velvoittava raamatun ilmoitus on aviomiehelle?

Tiesitkö, että maailamssa on uskonsa tähden vainottuja kristittyjä noin 2,5 miljoonaa?

Vierailija
7/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asiat vaan ovat minulle niin ihmeelliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän