Onko joku palstalainen oikeasti kokeillut kumppaninsa kanssa kauko-ohjattua vibraa?
Ja saanut orgasmin julkisella paikalla esim. kaupassa?
Toimiiko tuollainen niin että laukeaa julkisella paikalla vai onko tilanne niin kiusallinen tai jännittävä että siinä ei pysty orgasmiin keskittymään?
Onko kyseinen tapahtuma vain aikuisviihdesivustojen satuja?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut useastikin ja tänä iltana kokeillaan varmasti taas. Hankimme Lovence Lush 3:n noin kuukausi sitten. Ekalla kerralla kokeilimme kävelylenkillä ja KYLLÄ, sain orgasmin tai siis useammankin. Itseäni ainakin kiihottaa julkinen paikka jo ihan ajatuksena orgasmin saannissa.
Tämän jälkeen on kokeiltu kaupassa ja ravintolassa ja sitten ihan niin että mies työmatkalta hotellista ohjasi vibraa apilla videopuhelun aikana minun ollessa kotona. Joka paikassa olen saanut orgasmin ja varmimmin se minulle tulee julkisella paikalla, kun sen tulemista joutuu estelemään ja "pelkäämään". Cittarissa piti napata joku paita kainaloon ja painua pikana sovituskoppiin orgasmoimaan, koska se tuli niin vahvana että piti pitää käsiä suun edessä jottei voihkinta olisi kuulunut.
...mutta riippuu varmasti omasta mielestä ja haluista. Jos valot päällä seksin harrastaminen on vaikeaa, niin saattaa olla että tämä tuntuau vain kiusalliselta. Itse vielä pukeudun näihin tilanteisiin niihin parjattuihin seksihepeneisiin elibstay-up sukkiin avorintsikoihin tai vaikka catsuit asuun (siis alus vaatteiksi) ja tämäkin jo pelkästään saa minut kiihottumaan. Ja saa tämä pukeutuminen myös mieheni pysymään "virkeänä" 😉
Eli voin suositella jos asia kiinnostaa ja ei se selviä kuin kokeilemalla. En kuitenkaan suosittele mitään halpaa aaa-paristoilla toimivaa suristinta, sillä olen kokeillut ja siitä ei tullut kuin paha mieli.
Ai näin vai?
Orgasmi julkisella paikalla jakaa varmasti mielipiteitä. Joku nauttii salaa saamisesta, kun taas itse en pystyisi rentoutumaan tarpeeksi.
Äkisti, varoittamatta alkava kiihotus ja sen purkaminen kaikessa rauhassa sen sijaan...
Voisin kyllä kokeilla esim. tuota Lush 3. On tullut kyllä sormettamalla saatua lentokoneessa, bussissa ja elukuvateatterissa. Tosin on noista jo aikaa, mutta jotenkin ajatus salaa saadusta orgasmista julkisella paikalla on jännittävä ja kiihottava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut useastikin ja tänä iltana kokeillaan varmasti taas. Hankimme Lovence Lush 3:n noin kuukausi sitten. Ekalla kerralla kokeilimme kävelylenkillä ja KYLLÄ, sain orgasmin tai siis useammankin. Itseäni ainakin kiihottaa julkinen paikka jo ihan ajatuksena orgasmin saannissa.
Tämän jälkeen on kokeiltu kaupassa ja ravintolassa ja sitten ihan niin että mies työmatkalta hotellista ohjasi vibraa apilla videopuhelun aikana minun ollessa kotona. Joka paikassa olen saanut orgasmin ja varmimmin se minulle tulee julkisella paikalla, kun sen tulemista joutuu estelemään ja "pelkäämään". Cittarissa piti napata joku paita kainaloon ja painua pikana sovituskoppiin orgasmoimaan, koska se tuli niin vahvana että piti pitää käsiä suun edessä jottei voihkinta olisi kuulunut.
...mutta riippuu varmasti omasta mielestä ja haluista. Jos valot päällä seksin harrastaminen on vaikeaa, niin saattaa olla että tämä tuntuau vain kiusalliselta. Itse vielä pukeudun näihin tilanteisiin niihin parjattuihin seksihepeneisiin elibstay-up sukkiin avorintsikoihin tai vaikka catsuit asuun (siis alus vaatteiksi) ja tämäkin jo pelkästään saa minut kiihottumaan. Ja saa tämä pukeutuminen myös mieheni pysymään "virkeänä" 😉
Eli voin suositella jos asia kiinnostaa ja ei se selviä kuin kokeilemalla. En kuitenkaan suosittele mitään halpaa aaa-paristoilla toimivaa suristinta, sillä olen kokeillut ja siitä ei tullut kuin paha mieli.
Ai näin vai?
Uuh, melko kiihottava video ja noitahan oli tubessa paljon lisääkin. Mitenhän saisi oman avopuolison houkuteltua kokeilemaan? Nyt olisi naispuoleisten palstalaisten neuvot tarpeen. On avoin melko monenlaisille kokeiluille, mutta en haluaisi sössiä tätä nyt hosumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai näin vai?
Uuh, melko kiihottava video ja noitahan oli tubessa paljon lisääkin. Mitenhän saisi oman avopuolison houkuteltua kokeilemaan? Nyt olisi naispuoleisten palstalaisten neuvot tarpeen. On avoin melko monenlaisille kokeiluille, mutta en haluaisi sössiä tätä nyt hosumalla.
Risteily on hyvä aloituspaikka. Hommaat lelun, vihjailet etukäteen jostain kivasta seksi yllätyksestä, käytte syömässä ja muutamilla drinksuilla ja sitten hytissä paljastat yllärin ennen yökerhoon liittymistä.
Ps. pidä huoli että laite on ladattu, aplikaatio toimii laitteen kanssa,mettei tarvitse alkaa hytissä säätämään mitään, vaan plups vibra paikoilleen (ota liukkaria mukaan, jos vaimosi ei ole helposti kostuvaa sorttia), pikku testaus ja menoksi.
Aloituksesta innostuneena meille kyllä tulee tuollainen. Lelo merkkisiäkin näyttää olevan ja meillä on yksi dildo mikä on todella laadukas.
Onko muita jotka ovat kokeilleet kuin tuo yksi joka tähän viestiin jo vastasikin?
Eikö noista kuulu se surina kuiteskin ulospäin ja aiheuttaa nolostusta jo itsessään?
Meillä Jarin kanssa on tuollainen. Monesti lähdetään kauppaan ja ohjaan kännykällä tärinää anukseen.
Meillä sellailen Lelon pinkki kaoko-ohjattava pöristin, pysyy hyvin paikoillaankin pikkareissa. On sillä silloin tällöin leikitty julkisillakin paikoilla. Kiihotuksen asteta ja ehkä siten orkkuherkkyyttäkin itselläni on lisännyt juuri se jännitys ja epäsovinnainen tilanne. Päässä pyörii odotus, että milloinkahan mieheni nostaa kierroksia ja huomaako/tajuaako joku siinä lähellä. Minulta tulee yleensäkin seksissä vähän ääntä ja kyllä kai sen huohotuksen tai ähkäisyn huomaa jos osaa katsoa, kun tulee pakolla vähän kiemurreltuakin siinä ihan huipulla viimeistään.
Kuumottavimmat ovat olleeet lentokentän turvatarkastuksessa, jossa liikehdintäni ja hötkymiseni aiheuttivat kai sen, että jouduin pistokokeeseen sivummalle ja laukut pengottiin kunnolla ja tehtiin vartalotsekki vaatteiden päältä. Toinen jäänyt mieleen oli Gigantissa puhelinostoksella, jossa sain melko ison orkun komean miesmyyjän kertoillessa puhelimesta jotain tärkeää....hän taisi tajuta hommelin kun nojasin tiskiin silmät puoliummessa jotain inahdellen jalat ristiossä kun aalto löi ylioikein kunnolla ja mies virnuili jonkun matkan päästä ;
Vaimolla sellainen langaton pallo jota toisinaan pitää kävelyllä sisällään ja minulla on ohjain. Sanoo tuskissaan älä vain sammuta ja sitten vauhdilla punkkaan
Ei ole. Sellaisia ei ole kuin aikuisviihde-elokuvissa ja niissäkin vain näyteltyjä kohtauksia.
On koetettu Savonlinnassa, Olavinlinnassa oopperassa, mulla ohjain ja laite tyttiksen housuissa. Vähän se arasteli, mutta kivaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta innostuneena meille kyllä tulee tuollainen. Lelo merkkisiäkin näyttää olevan ja meillä on yksi dildo mikä on todella laadukas.
No nyt on testattu....päädyttiin tuohon Lush 3 Lovenseen sen hiljaisuuden vuoksi. Sai kaupassa kokeilla noita että millainen ääni niistä lähtee. Lush oli hiljaisempi.
Käytiin siis isossa kaupassa, missä oli muutenkin taustamelua, sillä ääni jännitti vaikka sitä ei kyllä kotonakaan juurikaan kuule (vagina on hyvä äänieriste). Ja yhteenvetona: Sain kyllä ja useita 😊
Onhan niitä joku voinut kokeilla! Mutta yksikään tarina mäistä ei ollut uskottava! Ei kukaan täysijärkinen mene lentokentän turvatarkastukseen kiemurtelemaan ja hytkymään, siinä jää äkkiä kentälle surisemaan, kun muut lähtee Kanarialle panemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on testattu....päädyttiin tuohon Lush 3 Lovenseen sen hiljaisuuden vuoksi. Sai kaupassa kokeilla noita että millainen ääni niistä lähtee. Lush oli hiljaisempi.
Käytiin siis isossa kaupassa, missä oli muutenkin taustamelua, sillä ääni jännitti vaikka sitä ei kyllä kotonakaan juurikaan kuule (vagina on hyvä äänieriste). Ja yhteenvetona: Sain kyllä ja useita 😊
Oi jospa oisin saanut olla mukana. . .
Ostin sellaisen. Vaimo kun on niin myöntyvä. Ikinä ei suostunut käyttämään ja nyt se on "kadonnut".
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä joku voinut kokeilla! Mutta yksikään tarina mäistä ei ollut uskottava! Ei kukaan täysijärkinen mene lentokentän turvatarkastukseen kiemurtelemaan ja hytkymään, siinä jää äkkiä kentälle surisemaan, kun muut lähtee Kanarialle panemaan!
Ja läpivalaisussa nuo kaivetaan tiskille kaikkien nähtäviksi, kyllä ne sen verran virkailijaa kiinnostaa! Mutta mikäs siinä jos pokka pitää!