Mulla on ollut kuukausia tosi alavireinen ja huono olo ja tänään, pitkästä aikaa, tunsin positiivisia tunteita
Ja jaksoin siivota. Sitten erehdyin laittamaan someen päivityksen, että on pitkästä aikaa mukavaa. Ihan muutama vain reagoi siihen mitenkään. Nyt olen taas aivan alkakuloinen, ahdistunut ha yksinäisyyden kokemus on entistä raskaampi.
Kommentit (23)
Ehkä tapan
Otan yliannostuksen unilääkkeitä
:(
Mistä tai milloin sulle tuli hyvä olo päivällä? Jos se tapahtuisi vaikka uudestaan?
Ei ehkä kannata päivittää tuollaista someen. Ihmiset ajattelee että kerjäät sääliä ja huomiota eivätkä kehtaa rohkaista tekemään lisää sellaisia päivityksiä tykkäämällä koska niihin tykkäyksiin jää moni koukkuun.
Hei. Sehän oli hyvä uutinen. Mitäpä niistä muista.
Hulluutta elää elämäänsä joidenkin vatun peukutusten perusteella.
Kevätaurinko piristää. Huomenna taas Ap:llä hyvä päivä. Nyt nukkumaan ja aamulla pirteänä hereille.
Minä reakoin heti sinun kirjoitukseen! Täältä lähtee lisää positiivisuutta vain sinulle, ihana!
Hali sulje ja kaikkea hyvää, tarjoisin sulle kaakaon jos tuntisin sinut. Hyvää yötä ystävä!
Vierailija kirjoitti:
Hali sulje ja kaikkea hyvää, tarjoisin sulle kaakaon jos tuntisin sinut. Hyvää yötä ystävä!
*Sulle
Minäkin olen ollut alakuloinen koko alkuvuoden. On ollut pimeää, ankeaa, töissä vaikeaa jne. Vaan tänään kun aurinko paistoi ja rästihommat tuli tehtyä, niin ilo palasi jälleen elämään.
Somesta viis.
Some ei sovi ihmisille, joiden itsetunto perustuu muiden ihmisten mielipiteille ja arvostelulle.
Unohda peukutukset. Jos saa vähän peukkuja, tulee vaan pahamieli. Huomenna on uusi päivä.
Miksi se teki sut alakuloiseksi ? Millaisia syitä uskot ihmisillä olevan siihen etteivät vastanneet ?
Vierailija kirjoitti:
Some ei sovi ihmisille, joiden itsetunto perustuu muiden ihmisten mielipiteille ja arvostelulle.
Eli käytännössä kaikille niille jotka somea ylipäätään käyttävät.
Sentään muutama reagoi. Parempi kuin ettei ketään olisi kiinnostanut.
Haluatko tosiaan olla se tyyppi joka t a p poi itsensä koska "vain muutama kommentoi päivitystäsi" ?
Tekisi mieli vaan tappaa itsensä ja lopettaa tämä kärsimys