Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka kauan kirjoitit gradua, oppiaine?

Vierailija
22.11.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmia olin kyllä tehnyt ja hionut aiemminkin, mutta käytännön toteutus sekä haastattelut hoituivat parissa kuukaudessa. Kasvatustiede pääainaana.

Vierailija
2/8 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa varsin näppärältä ajalta. Ei minua kyllä neljänkään kuukauden " menoerä" pelota, pitäisi nyt sitten vain köyttäytyä tähän ruudun ääreen useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun rupesin sitä varsinaisesti tekemään, oli niin hyvin suunniteltu että melkein jo puoliksi tehty. Äippäloma siinä kuitenkin kahden lapsen kanssa meni, kun vain iltaisin ja päikkäriaikaan sai tehtyä.

Vierailija
4/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta lopullinen tuotos syntyi alta puolen vuoden. Sosiologia.

Vierailija
5/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältää materiaalin kokoamisen, analysoinnin ja kirjoittamisen. Historia.

Vierailija
6/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedotusoppi

Vierailija
7/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessani pitäisi kysyä " kuinka kauan et kirjoittanut gradua" . Eli mulla meni 1.5 vuotta, mutta se olikin tehokkaan välttelyn tulosta (ja tein siinä muutakin, esim opiskelin, opetin ja olin ulkomailla lukukauden). Tein mittaukset muutamassa viikossa (täsypäiväinen työ harjoittelijana) ja sitten, kun aloin kunnolla kirjoittamaan, meni ehkä kuukausi. Ala fysiikka.

Vierailija
8/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen jälkeenpäin tosi ihanana aikana. Olihan se äärimmäisen rankkaa, mutta palkitsevaa ja tyydyttävää. Kavereita ei tehnyt mieli edes nähdä, en juossut baareissa (toisin kuin siihen asti). Voi kun saisi vielä joskus tehdä jotakin (muuta kuin lasten- ja kodinhoitoa) niin täysillä heittäytyen, sokeana ja kuurona kaikelle muulle! Ehkä sitten viiskymppisenä taas.