Jostain on pakko saada 20e huomiseksi
Ei mitään rahanarvoista myytävää. Eikä muutenkaan... Mitä mä teen?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Taikominen ei onnistu, seteli ei vain manifestoidu pöydälle. Kysy lähisukulaiselta?
Ainoa lähisukulainen on mun sisko, eikä olla tekemisissä. Kaikilla ei ole tukiverkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tutki baarihousujen taskut.
En käy baareissa.
Aika helpolla hoituu viranomaisten kanssa häädön peruminen, jos 20 euroa riittää. Jos kyse ei ole häädöstä, niin mitään pakkoa ei ole huomiseksi saada tuollaista rahasummaa kasaan.
Laita tilinumero. Autan sinua laitan 20€. Itse voin olla joskus samassa jamassa.
Mitä kamalaa tapahtuu, mikäli et saa tuota summaa huomiseksi?
Diakoni heti aamulla. Mene sellaiseen seurakuntaan, missä on ilmainen aamupuuro ja ota siellä diakonia hihasta kiinni.
Myy tori.fi:ssä jollekin olematon muumimuki tai pari. Kukaan nyt viitti tehdä 10€ takia mitään rikosilmoitusta.
Autan sinua kirjoitti:
Laita tilinumero. Autan sinua laitan 20€. Itse voin olla joskus samassa jamassa.
En mä sitä tänne kaikkien näkyville laita. Laita mulle sähköpostia osoitteeseen
koyhatodella@gmail.com
Kerron miksi tarviin sen rahan. Ja voidaan sopia takaisinmaksu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa tapahtuu, mikäli et saa tuota summaa huomiseksi?
Joudun olemaan selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Diakoni heti aamulla. Mene sellaiseen seurakuntaan, missä on ilmainen aamupuuro ja ota siellä diakonia hihasta kiinni.
Menen aamulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen aamulla töihin.
No pyydä pomolta kottia tai lainaa työkaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Legendaarinen Book of dead.
Tarkoitit varmaan legendaarinen Book of dead spins.
Vierailija kirjoitti:
Aika helpolla hoituu viranomaisten kanssa häädön peruminen, jos 20 euroa riittää. Jos kyse ei ole häädöstä, niin mitään pakkoa ei ole huomiseksi saada tuollaista rahasummaa kasaan.
Neljä huumehörhöä ehti alapeukuttamaan tuota kommenttia :).
Ei lapsenvahdiksikaan pääse tuosta vaan