Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvauksia, mitä deitin kanssa tapahtui

Vierailija
02.03.2023 |

Mätsättiin Tinderissä, kirjoiteltiin tovi ja sitten mies tuli tapaamaan minua 200km päästä. Tarkoitus oli jäädä yöksi.
Ilta sujui mukavasti, kumpikin oli sitä mieltä, että ulkonäkö vastasi odotuksia jne. Sitten mentiin sänkyyn ja oli seksiä. Tämän jälkeen mies kävi hätäisesti pesulla, veti vaatteet päälleen ja lähti sanaakaan sanomatta. Siis yömyöhään ja asui tosiaan 200km päässä. Poisti mätsin, eikä mulla ole yhteystietoja. Ollaan yli 40v.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ikäsi puolesta jo sen verran kokenut (uskoisin) että ymmärrät törmänneesi k- päähän jolla ei ole edes käytöstapoja. Niitäkin löytyy aina ihmisten joukosta. Ota opiksesi.

Mistä sinä tiedät, ettei aloittaja itse ollut se kusipää? Jos seksi oli viimeinen asia, jota tehtiin ennen deittikumppanin mielenmuutosta ja äkillistä lähtöä, niin ehkä aloittaja teki siinä seksin aikana jotakin törkeää, loukkaavaa tai epämiellyttävää. Ainiin, mutta eihän se ole mahdollista, koska AP on nainen ja toinen osapuoli on mies.

Vierailija
22/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan seksiä vaikka ette olleet koskaan edes nähneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naputeltu jotain netissä, sitten tapaaminen ja ulkonäön arvostelut (?!), ja sitten sänkyyn? Kuulostaa upealta.

Vierailija
24/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli semmoinen tapaus joka jaksoi odottaa aina panoon asti. Sitten lähti keskellä yötä, no matkaa kotiin oli varmaan se parisataa km.

Mutta asui äidin kanssa, ja piti kai muka olla aamulla kotona.

Epäilin vähän tätä oliko äiti vai kuka, mutta juttu täsmää, mitä olen vuosien varrella saanut selville

Mies vielä 15 vuoden jälkeen roikkuu viestittelemässä, ei kai tajua että möhli kaiken, ja juna meni jo.

Vierailija
25/25 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon tärkeetä asiaa sulle. Paa yhteystietosi

T. Pera

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi