Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vähän puhetta, että tyttöjen ja naisten jo ennestään huono mielenterveys romahti entisestään viime vuonna?

Vierailija
02.03.2023 |

Ja onko se voimaantuminenkin oikeasti näin rankkaa? Voiko aihe olla jopa nykyiselle feministihallitukselle kiusallinen?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyttojen-ja-naisten-masennuslaakkei…
Tutkimus: Pojat voivat keskimäärin paremmin kuin tytöt, ja tasa-arvoisissa maissa hyvinvointiero kasvaa

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009307095.html

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on totalitaarisen intersektionalismin vastaista että naisella ja miehellä saisi olla rakkaussuhde jonka pohjalta he perustaisivat perheen. Sehän katsos syrjii.

Ja tälle paskalle koko läntistä maailmaa nyt koetetaan rakentaa hullunkiilto silmissä. Vain nimetön paneminen saa olla arvokasta. Lasten tarpeet eivät saa mietityttää ketään, he kyllä sopeutuvat ihan mihin tahansa, ovat ennenkin sopeutuneet.

Vierailija
2/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshän on toisaalta juuri vihervasemmiston lempiaihe. Hyvä kohta hyvesignaloida. Ne tulokset vaan kovin kehnoja, kuten kuvasta näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyshän on toisaalta juuri vihervasemmiston lempiaihe. Hyvä kohta hyvesignaloida. Ne tulokset vaan kovin kehnoja, kuten kuvasta näkyy.

Yhdenlainen mt-oire on myös toi politiikan änkeäminen joka hel*vetin keskusteluun., 🙄

Vierailija
4/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti,jankuti

Vierailija
5/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin typerää sensurointia ihan asiallisesta aiheesta!

Asiahan on niin, että nainen ei ensisijaisesti kaipaa feminismiä ja taistelua itsemääräämisoikeudesta + vapaudesta. Hän kaipaisi vahvaa ja turvallista miestä, johon luottaa ja tukeutua. Sen puutteessa, kakkosvaihtoehtona onkin sitten yllä mainittu skenaario. Harmi vaan, että se tappaa useimmat naiset sisältä.

N54

Joo, mutta Suomessa se vaan menee näin eli naisella on ihan kaikesta suurin vastuu.

Esim omassa perheessäni;

- minä olen perheen pää

- olen pääelättäjä (tienaan tuplasti sen mitä mies)

- vastaan kaikesta lastenkasvatuksesta

- teen kaikki päätökset

- suunnittelen kaiken ja teen metatyön

- jopa vaaratilanteissa minä menen taistelemaan kun mies ei osaa

- minä vaihdan renkaat ja remontoin

Ja siis KAIKKI miehet joiden kanssa elämässäni olen seurustellut/ollut avoliitossa olivat samanlaisia.

Nainen on se työjuhta joka hoitaa miesten, naisten ja yhteiset työt. Tämä se kai on se syy miksi naiset burnouttaa helpommin.

Vierailija
6/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näköjään vaihtelun vuoksi spämmäät tätä ja naisten heikkoja saavutuksia vuorotellen. Jännityksellä oottelen mikä on sun kolmas aihe...

Vierailija
7/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset sukupuoliroolit + perhe, liian kamala asia wokettajille

Vierailija
8/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta että naisella on tupla- tai triplataakka monissa perheissä. Kaikki tuntemani perheet ovat niitä jossa nainen on kaikin tavoin perheen pää ja mies pääsee helpolla kun nainen vastaa kaikesta. Olen itse ihan samassa tilanteessa.

Vierailija
9/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että seksi ja seksuaalisuus vaikuttaa mielenterveyteen melko paljon. Liian monet syntisiä seksuaalisesti ja myös mt-ongelmia. Näillä asioilla voi olla yhteys, kannattaa miettiä...

Vierailija
10/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kirjoittelijan mielenterveys on ainakin kauan sitten romahtanut

Vierailija
11/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän p.rseposkihousuja ja tissivakoa, niin kukaan ei ota vakavissaan. Ihan itseaiheutettua tuo syrjiminen on. Ei tietenkään saisi, mutta sellaisia ihmiset ovat.

Vierailija
12/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on niin, että nainen ei ensisijaisesti kaipaa feminismiä ja taistelua itsemääräämisoikeudesta + vapaudesta. Hän kaipaisi vahvaa ja turvallista miestä, johon luottaa ja tukeutua. Sen puutteessa, kakkosvaihtoehtona onkin sitten yllä mainittu skenaario. Harmi vaan, että se tappaa useimmat naiset sisältä.

N54

Joo, mutta Suomessa se vaan menee näin eli naisella on ihan kaikesta suurin vastuu.

Esim omassa perheessäni;

- minä olen perheen pää

- teen kaikki päätökset

Ja siis KAIKKI miehet joiden kanssa elämässäni olen seurustellut/ollut avoliitossa olivat samanlaisia.

Nainen on se työjuhta joka hoitaa miesten, naisten ja yhteiset työt. Tämä se kai on se syy miksi naiset burnouttaa helpommin.

Miksi valitset luusereita kumppaniksesi?

Vierailija
13/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä naisvihaketjut saa olla palstalla. Moden tekemä aloitus näköjään.

Vierailija
14/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi toimii. Naiset halusivat koko paketin ja nyt pää ei pysy mukana. Jotenkin huvittavaa.

Vierailija
15/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naisvihanäkyväksi#

Vierailija
16/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa aloituksessa on naisvihaa?

Vierailija
17/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä näköjään vaihtelun vuoksi spämmäät tätä ja naisten heikkoja saavutuksia vuorotellen. Jännityksellä oottelen mikä on sun kolmas aihe...

On ne saavutuksetkin tosiaan heikkoja. Kun se nyt tuli puheeksi. 

Vierailija
18/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Esim omassa perheessäni;

- minä olen perheen pää

- teen kaikki päätökset

Miksi valitset luusereita kumppaniksesi?

jos on menestynyt nainen 95% miehistä vaikuttaa luusereilta ja loput 5% panee 15 vuotta nuorempia malleja.

Vierailija
19/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ja naiset pärjäävät kaikin mahdollisin konkreettisin mittarein mitattuna paremmin, mutta VÄITTÄVÄT voivansa huonommin. Täten tytöt ja naiset ovat edelleen uhreja?

Vierailija
20/31 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa jotenkin enemmän pakotettua ulkonäköpaineita  nuorten naisten päähän. Moni heistä on aika pullukka, hyi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi