Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein viette kissan terveystarkastukseen?

Vierailija
02.03.2023 |

Vaikka ei olisikaan mitään vaivoja ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tuli meille kaksi vuotta sitten aikuisena, pari kuukautta sen tulon jälkeen käytiin päivittämässä rokotukset jotka edelliseltä omistajalta oli jääneet, samalla ell teki tavallisen lyhyen yleistarkastuksen. Kissa täyttää kohta 6v, en ole tuon yhden kerran jälkeen käyttänyt. Olen ajatellut että seuraava kerta olisi vuoden päästä rokotusten yhteydessä. Sitten kissa alkaa olla jo seniori ja voisi ehkä kerran vuodessa-kahdessa käyttää tarkastuksessa, olen lukenut niin paljon kauhutarinoita esim. hammasongelmista etten uskalla vain luottaa että kissalla on kaikki on hyvin jos en itse huomaa oireita. Yritän olla rento ja järkevä, mutta silti stressaa että josko sillä onkin vaikka kipeä hammas jota en vain itse huomaa :D edes koiran kanssa ei ollut tällaista, sitä en koskaan vienyt lääkäriin ilman oireita/muuta syytä, koska siitä kyllä huomasi jos oli mitään vikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pitää viedä lääkäriin kerran vuodessa tarkastukseen. Monet sairaudet eivät näy päällepäin, mutta voi selvitä tarkastuksessa ja myös hampaat on hyvä tarkistaa. Jos sairaus huomataan ajoissa se on usein helpompi saada hallintaan. Seniorikissoille käynti kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
4/6 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa tuli meille kaksi vuotta sitten aikuisena, pari kuukautta sen tulon jälkeen käytiin päivittämässä rokotukset jotka edelliseltä omistajalta oli jääneet, samalla ell teki tavallisen lyhyen yleistarkastuksen. Kissa täyttää kohta 6v, en ole tuon yhden kerran jälkeen käyttänyt. Olen ajatellut että seuraava kerta olisi vuoden päästä rokotusten yhteydessä. Sitten kissa alkaa olla jo seniori ja voisi ehkä kerran vuodessa-kahdessa käyttää tarkastuksessa, olen lukenut niin paljon kauhutarinoita esim. hammasongelmista etten uskalla vain luottaa että kissalla on kaikki on hyvin jos en itse huomaa oireita. Yritän olla rento ja järkevä, mutta silti stressaa että josko sillä onkin vaikka kipeä hammas jota en vain itse huomaa :D edes koiran kanssa ei ollut tällaista, sitä en koskaan vienyt lääkäriin ilman oireita/muuta syytä, koska siitä kyllä huomasi jos oli mitään vikana.

Tuo on aivan liian harvoin. Kissat ovat älyttömän hyviä peittämään kipua.

Vierailija
5/6 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten rokotukset muutetaan mRNA-rokotuksiksi.

Jos haluatte pitää lemmikkinne hengissä, jättäkää rokottamatta. Oikeasti!

Vierailija
6/6 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi