Merja tilasi netistä pinkin paidan sai laatikollisen viinaa
www.is.fi/kotimaa/art-2000009409417.html
Kuinkas olisit toiminut vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Suomi on aivan liian alkoholimyönteinen maa.
Päinvastoin, vertaa nyt vaikka moneen muuhun Euroopan maahan.
Täällähön on todella tiukat rajoitukset ihan lain mukaan ja monen henk.koht.mielipiteenkin mukaan.
Enpä ole ennen kuullut, että Postin kuljetuksella saa lähettää alkoholia. Luulin että ne kuuluvat kiellettyjen listalle.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ennen kuullut, että Postin kuljetuksella saa lähettää alkoholia. Luulin että ne kuuluvat kiellettyjen listalle.
Posti kuljettaa ja jättää kuljettamasta mitä sattuu.
Ja milloin sattuu.
Ja mihin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Venäläistä vodkaa, olisin kaatanut viemäriin. Olisko pakettikin tullut sieltä.
Ei vaan tilattu Saksasta(luki kyllä jutussa). Onneksi oikea tilaaja sai pakettinsa.
Jos tilaan paidan ja paketti painaa 17kg. niin en olisi edes ottanut vastaan sitä. Zalandolle valitus että paita ei saapunut koskaan perille. Tosi epärehellistä porukkaa täällä kun kerroitte että olisitte vaan pitänyt juomat.
Saako alkoholia tilata noin? Kierretään jotain kun laitetaan väärään.
Vierailija kirjoitti:
Teho-osaston lääkäri HS:ssä: Alkoholi tappaa Suomessa enemmän kuin luullaan
Teho-osaston lääkäri Matti Reinikainen arvioi Helsingin Sanomien mielipidekirjoituksessaan, että alkoholi on vähintään osasyynä joka kymmenenteen suomalaiseen kuolemaan.
Hyppii nyt suolle siitä valistamaan.
Jos hän olisi pitänyt juomat itse, niin eikö tuollainen ole petos?
Olisin valittanut zalandolle paidasta,mutta viinojen kohdalla todennut etten tiedä mihin lähettää ja juonut itse.Kaupa se oikea vastaanottaja saa lähettäjältä korvauksen...Nythän tuota lähetys ja selvitys vaivaa ei korvaa kukaan.
Kaikki eivät ole palstaincelien tavoin
Varkaita
Ja/tai
Alkoholisteja
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon päätä pakota, jos paketissa pitäisi olla paita, mutta ottaa vastaan ja raahaa kotiin 17kg paketin.
Harvemmin sitä kopeloi pakettia ennen kuin allekirjoittanut. Luuletko että Postin edustaja välittää pätkääkään siitä että pakettisi on painavampi kuin luulit? Kehottaa soittamaan maksulliseen palvelunumeroon ja siinä vaiheessa on sama mennä kotiin ja katsoa että mitä siellä paketissa oikein on.
Oon kaamee juoppo, mutta olisin ilmoittanut oikealle henkilölle että tulkoot hakemaan enkä olisi alkanut raahaamaan postiin. Postin mokahan tuo on, tilaaja olis saanut siitä rahat takaisin.
Miksi se ylipäätään otti paketin vastaan? Oliko paketissa hänen nimi?
"Merja sanoo olleensa tätä ennen tyytyväinen Zalandoon, mutta nyt hän on pettynyt yhtiön toimintaan.
Tilausta hän ei aio tehdä uudestaan.
Asiakkaan ei pitäisi joutua kärsimään. Kyllä itse firman asemassa ottaisin sen verran takkiin, että järjestäisin jonkun hakemaan paketin ja pahoittelisin, vaikkei sekaannus olisikaan firmani syy. Asiakkaan ei tarvitsisi kärsiä asiasta. Antamani hyvitys ei olisi pelkkä paidan hinta. Koen, että tämä on sylkemistä asiakkaan naamalle."
En ihan ymmärrä miksi Zalandoa syytetään. Enkä sitä miksi Zalando ei vaan lähettänyt uutta paitaa tilalle.
Saiko tää viinalastin tilaaja sit pinkin paidan?
Vierailija kirjoitti:
"Merja sanoo olleensa tätä ennen tyytyväinen Zalandoon, mutta nyt hän on pettynyt yhtiön toimintaan.
Asiakkaan ei pitäisi joutua kärsimään. Kyllä itse firman asemassa ottaisin sen verran takkiin, että järjestäisin jonkun hakemaan paketin ja pahoittelisin, vaikkei sekaannus olisikaan firmani syy. Asiakkaan ei tarvitsisi kärsiä asiasta. Antamani hyvitys ei olisi pelkkä paidan hinta. Koen, että tämä on sylkemistä asiakkaan naamalle."
En ihan ymmärrä miksi Zalandoa syytetään. Enkä sitä miksi Zalando ei vaan lähettänyt uutta paitaa tilalle.
Saiko tää viinalastin tilaaja sit pinkin paidan?
Merjahan on ehta Karen. Miksi tämmöisiä ulinoita edes julkaistaan? Asian selvittely kuuluu tilaajan ja yrityksen välille, ei siihen tarvitse sotkea koko valtakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
En juo viinaa, joten olisin tehnyt valituksen todellakin.
En minäkään juo alkoholia, mutta olisin silti pitänyt viinat ja turpani kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi pitänyt juomat itse, niin eikö tuollainen ole petos?
Miksi on asiakkaan vastuulla paikkailla postin mokia?
Ja postin mukaanhan vastuu on aina lähettäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko tää viinalastin tilaaja sit pinkin paidan?Merjahan on ehta Karen. Miksi tämmöisiä ulinoita edes julkaistaan? Asian selvittely kuuluu tilaajan ja yrityksen välille, ei siihen tarvitse sotkea koko valtakuntaa.
Jaksat kirjoitella karenista. Onko kyseinen karen tällä hetkellä samassa huoneessa kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu alkaisi noita viinoja juoda? En mä ainakaan luottaisi että on mitä sanoo olevansa.
Miksi et luottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole palstaincelien tavoin
Varkaita
Ja/tai
Alkoholisteja
Täytyy kyllä sanoa, että jos itselleni olisi käynyt samoin, en tosiaankaan olisi nähnyt vaivaa alkaa selvittelyitä tekemään , soittelemaan, kyselemään, lähettelemään, palauttelemaan. Kantamaan jotain 17 kilon pakettia eestaas kilometritolkulla.
Olisin kantanut paketin kotiin, koska se oli lähetetty minulle osoitteeseeni.
Kantanut varastoon ootteleen, jos peräänkyselyitä tulee.
Todennäköisesti ei olisi tullut, eihän tuollaista voi mitenkään selvittää se väärän lapun liimannut
Venäläistä vodkaa, olisin kaatanut viemäriin. Olisko pakettikin tullut sieltä.