Eilen tapahtui jotain outoa, kun törmäsin tuntemattomaan kadulla.
Törmäänhän minä joka päivä moniin, kaupungissa, kun asun, mutta eilinen jäi mieleeni häiritsemään. Vastaan käveli henkilö, jonka kanssa katseeni kohtasi. Vilkuilen kävellessäni aina ympärilleni ja ihmisiä, mutta koskaan en ole kokenut vastaavaa. En oikein osaa täysin selittää tunnetta, mutta tuli olo aivan kuin olisin tuntenut tuon ihmisen, vaikka näin hänet ensimmäistä kertaa. Pysähdyin ja jäin oikein katsomaan vielä hänen jälkeensä ja hän kääntyi myös vielä katsomaan, mutta jatkoi sitten matkaansa. Oli niin tutun tuntuinen henkilö. En tiedä mikä aiheutti moiset vibat hänestä. Ei ollut kukaan julkisuudestakaan tuttu.
Onko teille koskaan käynyt noin?
Kommentit (14)
Oliko kenties komea mies ja sopivan ikäisen oloinen sinulle?
"Eihän edellisessä elämässäkään toisiamme saatu, odotetaan siis seuraavaa..."
Vanhat sukulaissielut löytävät aina toisensa uudelleen, jos ei tässä niin seuraavassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli mestari, kyllä alapää tietää että kovaa kyytiä olisi ollut tarjolla.
Ilmiannettu. Mene kakara kouluun.
Minä tapaan katsoa ihmisiä silmiin. Ei se minun puolelta mitään tarkoita mutta jotkut naiset jähmettyy.
Vierailija kirjoitti:
jep!vilkaisin kuukausi sitten baarissa yksin istunutta miestä ohi kävellessäni, ja hän minua! Ei mitenkään komea mutta hoikka, arvelin 5 kymppinen. Tiesin heti että nyt tulis kyytiä ja niinhän tapahtui viikko sitten ja jatkuu edelleen wau! T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Oli tuttu ihminen sinun edellisestä elämästäsi. Sielu kyllä muistaa.
Muutama vuosi sitten töissä oli valtava kiire. Yhtäkkiä tajuan, että yksi asukkaista seisoo huoneensa ovella yltä päältä pa...... Sännätessäni torjumaan lisäsotkua näen telkkarissa suurin piirtein omaa ikäluokkaani olevan miehen. Mielessä häivähtää ajatus: Meitä ei näköjään tarkoitettu tässä elämässä yhteen, vaikka ollaan samanikäisiä ja kumpikin satuttiin syntymään Suomeen.
Ajatuksen outoutta ehdin pohtimaan vasta muutaman tunnin päästä. Ennen tuota en ole uskonut jälleensyntymiseen, enkä tiedä uskonko vieläkään, mutta ajatellessani häntä, näen myös ympäristöä, joko nummilta tai vaikka Lapista alueelta, missä ei kasva enää havupuita.
Vierailija kirjoitti:
Mitään edellistä elämää ei ole!
Millä sen todistat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu. Mene kakara kouluun.
Koulu alkaa vasta yhdeksältä!
Se on ollut joku kaupan kassa tms kenet tiedät ulkonäöltä muttet osaa yhdistää kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut joku kaupan kassa tms kenet tiedät ulkonäöltä muttet osaa yhdistää kadulla.
Eilen kaupassa nuori mies tervehti iloisesti. Minun piti vilkaista toisen kerran, että tunnistin samaisen kaupan kassan yllään talvitakki ja pipo päässä.
Oli tuttu ihminen sinun edellisestä elämästäsi. Sielu kyllä muistaa.