Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku nainen alentuu nuolemaan miehen karvaista perseenreikää?

Vierailija
01.03.2023 |

Hyi!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti , ip tunnuksesi on ilmoitettu kgb lle.

Vierailija
2/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempien naisten keskuudessa suosittu seksitemppu. Nuoret ei ujostele vaan käyttää kaikki keinot tehdä toiselle hyvää.

Puumat jää jälkeen vaniljaseksitapoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai karvaista persettä kukaan nuolekaan?

Vierailija
4/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta posliinia kyllä jos kumppani siitä pitää... Hommaa toimii molempiin suuntiin.. Tehdään sitä mistä toinen pitää jollei se ole täysin itselle out...

Vierailija
5/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ja feministinä sanon, että mies voi nuolla mun reikää ja se tuntuu hyvältä. Patriarkaatin persettä en nuole. Miehet on sikoja.

Vierailija
6/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ja feministinä sanon, että mies voi nuolla mun reikää ja se tuntuu hyvältä. Patriarkaatin persettä en nuole. Miehet on sikoja.

Hyi! Miten voit olla lähikontaktissa miessikojen kanssa?

Vierailija
7/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Vierailija
8/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Nuoleeko sun exä sitten sun karvaista persettä vai onko sulla jo uusi nainen?

Vierailija
9/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäarvo tällaisiin hommiin tuo se, että aukkojen ympärille ei olisi karvoitusta? Kankkuväli on hikisempi ja lemuaa enemmän jos se on karvaton. Sama naisen toosahommissa. Karvat suojaavat ja ilmastoivat alapäätä.

Vierailija
10/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lisäarvo tällaisiin hommiin tuo se, että aukkojen ympärille ei olisi karvoitusta? Kankkuväli on hikisempi ja lemuaa enemmän jos se on karvaton. Sama naisen toosahommissa. Karvat suojaavat ja ilmastoivat alapäätä.

Näin siis teoriassa. Naisen toosa ainakin haisee kuselle karvojen kanssa.

Vierailija
11/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Toosaa pestään ja toisekseen, ei se kusi sieltä rakosta viemäriin simsalapim, lennä suoraan vaan menee pitkin pillun huulia. Paperilla kuivaus ja avot, nihkeä toosa haisee kuselta enemmän kuin karvojen kanssa koska karvat kuivattavat eritteitä.

Vierailija
12/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla vähän karvoja siellä, mutta hyvin on mun keski-ikäinen avovaimo tykännyt nuolla sieltä. Ja on tosi herkkä pahojen hajujen tms. suhteen. Eli muistakaa vaan pitää paikat puhtaana. Se on sen arvoista!

Vierailija
13/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen kyllä. Mutta ehtona vastapesty ja sheivattu. On kiihottavaa puuhaa tuottaa nautintoa eri tavoin!

Vierailija
14/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Toosaa pestään ja toisekseen, ei se kusi sieltä rakosta viemäriin simsalapim, lennä suoraan vaan menee pitkin pillun huulia. Paperilla kuivaus ja avot, nihkeä toosa haisee kuselta enemmän kuin karvojen kanssa koska karvat kuivattavat eritteitä.

Näin siis teoriassa. Käytäntö sitten on eri juttu. Karvat muka kuivattavat.

Ja samalla kun sen pillun pesee, niin pesee kai karvaisen perseenkin?

Vierailija
15/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, hyvin pestynä työnnän kieltäkin sisään. Ihan omaksi ilokseni.

Sekös sua nutturatätiä harmittaa!

Vierailija
16/18 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe alentuvani nuollessani mieheni pyllyä. Itse ensimmäisen kerran pyysin, hän tuskin olisi koskaan ehdottanut. Minua kiihottaa, kun näen miten saan juuri sen oman rakkaani kiihottumaan. Kun nuolen kivesten ja peräaukon väliltä ja sitten peräaukon päältä ja ympäriltä, huipun lähestyessä laitan vähän kieltä reikään ja tunnen kuinka kielen ympärillä puristelee. Tää on niin kuumaa etten jättäisi kokematta, karvat ei minua häiritse eikä niitä tarvi sheivata ja mitään puhtaan ihon makua kummempaa ei ole tullut vastaan kun pylly on pesty ennen näitä hommia (poislukien yksi spontaani kerta).

Vierailija
17/18 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempien naisten keskuudessa suosittu seksitemppu. Nuoret ei ujostele vaan käyttää kaikki keinot tehdä toiselle hyvää.

Puumat jää jälkeen vaniljaseksitapoineen.

Ei jää! Mä nuolen mun 10v nuoremman kumppanin pyllyä ihan joka kerta, oli ensimmäinen joka antoi mun tehdä niin ja jäin heti koukkuun. Ei oo karvainen, molemmat tykätään paljon. Sama toimii myös toisinpäin. Seksi muutenkin kaikkea vaniljan ja ihan kunnon kinkyilyn välillä, parasta mitä olen saanut.

N44

Vierailija
18/18 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun karvatonta peppureikää ja palleja voi nuolla huoletta, käyn sokeroinnissa tarvittaessa.

M54