Tällä paikkakunnalla kärsii kaikki, kun pikkupe*keleiden takia on kirjasron omatoimiaika rajoitettu viikonloppuisin
Eikö näitä mulkeroita vanhemmat saa mitenkään kuriin vai eivätkö vaan välitä?
Yleensä omatoimiaika on la - su klo 21:00 saakka ja nyt vaan 16:00.
Itsekin, kun kävin iltaisin kirjastossa niin räkänokat roikkui ovessa ja olen sanonut, että ovi kiinni ja avatkaa se omilla korteillanne. Minä en ota teistä vastuuta. Minullekin on huudeltu ja uhkailtu ties miten. Joku pikkujantteri uskaltaa v*ttuilla porukassa, mutta yksin ei.
Kommentit (5)
Onhan noita. Sotkevat, metelöivät ja häiriköivät muita asiakkaita ja vielä vänkäävät ylimielisenä vastaan, jos heille menee asiasta huomauttamaan.
Se on kyllä luksusta että on tuo oma toimiaika, meidän lähikirjasto ei ole viikonloppuisin auki ollenkaan ja arkenakin menee puolet ajasta kiinni klo 16. Käytetäänkin melkein pelkästään kauempana olevaa omatoimikirjastoa.
Joo, samoja kokemuksia. Välillä olen itse mennyt tahallaan omatoimiajalle pitämään jöötä noille pikkunassikoille. Pahimmat ovat noin 11-14-v. Sitä vanhemmat joko pysyttelevät poissa tai osaavat käyttäytyä.
https://www.ksml.fi/paikalliset/4337727
"KSML:
Koululaiset tukkivat tien kirppariyrittäjä Anja Hämäläisen rollaattorin edestä ja haistattelivat – Muuramessa on viime aikoina koettu muitakin inhottavia ja jopa vaarallisia kolttosia".
Näin!
"Viimeaikoina"
Tätä en allekirjoita vaan muistini mukaan viimevuosina.
Anteeksi otsikon typo. Olen vaan niin tuohtunut.
- ap