Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kysymys vakuutuksesta!

Vierailija
01.03.2023 |

Voiko vaihtaa vakuutusyhtiötä, jos on saanut juuri korvauksen vahingosta jostakin yhtiöstä? Vai pitääkö korvaussumma maksaa takaisin? Sain niin omituisen kirjeen vakuutusyhtiöstä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tarvitse maksaa takaisin. Korvaukset katetaan niillä vakuutusmaksuilla joita sinä ja muut olette maksaneet. Joten vaihda milloin haluat.

Vierailija
2/7 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamani kirje oli vaan erikoinen. Siinä ilmoitettiin, että bonus alenee ja vakuutusmaksuun tulee korotus. Outo kohta oli tämä:

"Koska vakuutusmaksun korotus on pienempi kuin maksamamme korvaus, ei mielestämme ole etunne mukaista maksaa vahinkoa meille takaisin."

Mulle tulee tästä sellainen käsitys, että ei kannata kerralla maksaa takaisin, kun hoituuhan tämä sillä, että maksat jatkossa korkeampaa vakuutusmaksua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita niille ja kysy mitä tuo tarkoittaa. Et luultavasti ollut suunitellutkaan maksavasi korvausta heille takaisin lol. Ainahan bonukset karisee kun kolaroi.

Vierailija
4/7 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita niille ja kysy mitä tuo tarkoittaa. Et luultavasti ollut suunitellutkaan maksavasi korvausta heille takaisin lol. Ainahan bonukset karisee kun kolaroi.

Joku asiakas mitä ilmeisimmin on tällaistakin vaihtoehtoa miettinyt :D

Ap

Vierailija
5/7 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pikkuvahingot kannattaa maksaa itse, jos bonuksen tippumisen myötä joutuisit maksamaan kohonneiden vakuutusmaksujen muodossa enemmän. Mutta aika erikoista erikoista vakuutusyhtiön edes asiasta mainita, jos et ole itse tätä heille esittänyt.

Vierailija
6/7 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että kyse on auton vakuutuksesta?

Ap on vapaa vaihtamaan vakuutusyhtiötä, mutta jos kyse on todella liikenne- tai kaskobonuksista, ne putoavat ja maksat siten nykyistä enemmän vakuutuksesta missä tahansa yhtiössä. Toki vakuutusyhtiöitä kannattaa kilpailuttaa, vakuutusten hinnoissa on suuria eroja.

Itse valitsin viime vuonna Pop-Vakuutuksen. 👍

Vierailija
7/7 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että kyse on auton vakuutuksesta?

Ap on vapaa vaihtamaan vakuutusyhtiötä, mutta jos kyse on todella liikenne- tai kaskobonuksista, ne putoavat ja maksat siten nykyistä enemmän vakuutuksesta missä tahansa yhtiössä. Toki vakuutusyhtiöitä kannattaa kilpailuttaa, vakuutusten hinnoissa on suuria eroja.

Itse valitsin viime vuonna Pop-Vakuutuksen. 👍

Koska bonukset olivat pudonneet. Lisäksi kilpailutuksessa yhtiöt usein tarjoavat enemmän bonuksia. En tosin tiedä käykö näin heti onnettomuuden jälkeen.