Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei enää liiku

Vierailija
01.03.2023 |

Mikä neuvoksi kun tuota ei saa sohvalta millään ylös. Täppäriä vaan tuijottaa makaa sohvalla lettu vinossa kaiken vapaa-ajan, ennen olimme aktiivisia liikkujia yhdessä, yksin joudun nyt pyöräilemään lenkit. Viimevuonna hankittiin monen tuhannen euron maastopyörät nyt eukon pyörä kerää pölyä varastossa ja yksin joudun pyöräilemään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nastarenkaat?

Vierailija
2/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lettu vinossa", "eukko"...Uhh millaista kieltä käytät, kun puhut sun rakkaastasi.

Mitä jos puhut sille nätisti asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi, kun keskustelitte ja kerroit hänelle, että kaipaat hänestä seuraa liikuntaan?

Vierailija
4/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ei ole yhdyssana.

Näin metsänomistajana olen sitä mieltä, että maastopyörät tulisi lailla kieltää.

Vierailija
5/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi, kun keskustelitte ja kerroit hänelle, että kaipaat hänestä seuraa liikuntaan?

Ulkona on kaunis ilma ja plussakelikin +2, tiet aurattu, ehdotan aina liikkumaan varsinkin pyöräilemään  koska se on meillä aina ollut yhteinen vapaa-ajan harrastus. Mutta ei tunnu kiinnostavan kun on nenä vaan täppärissä. Samanlaisksi ruvennut kuin 17v poika ei muuta kuin tietokoneella pelaa kaikki päivät. Pitääkö se heittää roskiin että saa sen ylös ja ulos??

Vierailija
6/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin metsänomistajana olen sitä mieltä, että maastopyörät tulisi lailla kieltää.

Tuuppa nuohoomaan meidän tie sitten niin sileäksi, että sillä mummomankelilla saa säilytettyä hampaat suussa. Katotaan sitten sitä kieltoa uusiksi.

Vierailija
8/8 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisena metsänomistajana olen sitä mieltä, että sellaiset metsänomistajat, jotka eivät kunnioita jokamiehenoikeuksia pitäisi kieltää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi