Sairaanhoitaja oletko antanut käsihoitoa
potilaalle. Missä tilanteessa annoit: suihkussa,sängyssä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Olen
Kerro lisää
Tämä on yleisempää kun luullaan. Toki ymmärrän jos joutuu oleen sairaalassa kauankin niin täytyyhän niitä paineita päästää poiskin.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen
Kerro lisää
Tumputtaja vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen
Kerro lisää
Tumputtaja vauhdissa
Eri, mutta ihan kysymyksenä vaan, että mitä sitten jos tumputtaakin, miksi sitä pitää spekuloida tuohon sävyyn ikään kuin se olisi jotenkin noloa? Eikö tällä palstalla nyt ole pääsääntöisesti sen verran kokenutta seksinharrastajaa, että luulisi edes itsetyydytyksen olevan ihan normisettiä, suorastaan suotavaa? Täällähän nyt on kaikenlaista juttua seksistä, ja joskus siitä jopa voi kiihottua, jos joku on normaalilta vänkäämiseltä ehtinyt kirjoittaa jotain oikeaakin asiaa.
Minäkin voin tunnustaa, että olen tässä aamupäivän aikana aina väliin hieman hieroskellut itseäni. Trimmasin karvat aivan lyhyeksi, ja lopputulos on niin eroottisen tuntuinen ja herkkä kosketukselle, että väkisinkin meinaa alkaa seisoa, kun käsi käy hivelemässä sileitä paikkoja.
Ihan kivaa tämä on, ei hävetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen
Kerro lisää
Tumputtaja vauhdissa
Eri, mutta ihan kysymyksenä vaan, että mitä sitten jos tumputtaakin, miksi sitä pitää spekuloida tuohon sävyyn ikään kuin se olisi jotenkin noloa? Eikö tällä palstalla nyt ole pääsääntöisesti sen verran kokenutta seksinharrastajaa, että luulisi edes itsetyydytyksen olevan ihan normisettiä, suorastaan suotavaa? Täällähän nyt on kaikenlaista juttua seksistä, ja joskus siitä jopa voi kiihottua, jos joku on normaalilta vänkäämiseltä ehtinyt kirjoittaa jotain oikeaakin asiaa.
Minäkin voin tunnustaa, että olen tässä aamupäivän aikana aina väliin hieman hieroskellut itseäni. Trimmasin karvat aivan lyhyeksi, ja lopputulos on niin eroottisen tuntuinen ja herkkä kosketukselle, että väkisinkin meinaa alkaa seisoa, kun käsi käy hivelemässä sileitä paikkoja.
Ihan kivaa tämä on, ei hävetä yhtään.
Eikö räpylään vetely onnistu ilman jatkuvaa kyselyä ja utelua??
Voin kertoa, että olen ja myös otin suihin lopuksi. Silloinen urheileva nuorukainen oli toipumassa pahasta polvileikkauksesta ja joutui viettämään muutaman päivän sairaalassa. Tarkennuksena, että itse olin kyseisen pojan tuleva tyttöystävä. Siitä alkoi meidän yhteinen taival, jota on kestänyt yli 30 vuotta.
Olen ottanut suihin useamman kerran kun sairaalassa oli poikaystäväni. Katetri pois ja suihin pääsi kaikista paineista
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut suihin useamman kerran kun sairaalassa oli poikaystäväni. Katetri pois ja suihin pääsi kaikista paineista
Jatkuvasti oleva katetri on lukittu rakkoon paisutettavalla pallolla ja se tyhjätään ennenkuin vedetään pois . Muutoinhan kateroidaan vain rakko tyhjäksi ja vedetään putki pois tämän jälkeen . Eli jotenkin nyt ontuu tämä juttu?
Olen