Kaikki huonekalut eri sarjaa(eri puuta ja metallia). Miten paha? Voiko luoda yhtenäisyyttä???
Kommentit (8)
Tuo on ihan oma tyylilajinsa. Minä edustan tuota ja vakaasti.
Kaikki vaihtoon, ei ihminen voi elää tuollaisissa olosuhteissa. Älä ainakaan ota lemmikkejä, saavat ikuisen trauman ja muuttuvat ihmisvihaajiksi. Joudut sitten maksamaan korvauksia. Miten ihmispolo on voinut edes joutua tuollaiseen tilanteeseen
No mä en tykkäisi yhtään. Sekavan näköistä varsinkin jos ovat tyyliltään ihan erilaisia sen puun lisäksi. Mutta jollekin taas asia voi olla ihan ok.
Minulla on sama tilanne kuin ap:lla. Yritän rauhoittaa tätä pitämällä verhot, tyynyt ja matot saman värisinä ja välttämällä ylimääräistä sälää. Kasveja on paljon, joten kokonaisuus ei ole tylsä.
Maalaa kaikki valkoiseksi, heitä tähtityyny sohvalle, pari-kolme kynttilälyhtyä on syytä muistaa. Terv. Tv-sisustaja.
dfix kalvolla päällystää yhtenäiseksi
No riippuu mätsääkö jotenkin jossain kohtaa muuten mikään väri ja sävy. Joku kiiltävä kromi ja musta takorauta ei kyllä sovi kuuna päivänä yhteen. Saati talonpoikaiskaappi johonkin koivuiseen lastulevyyn tai korkeakiiltoon. Kannattaa yrittää pysyä jossain tietyssä aikakaudessa tai tyylissä. Silloin ei väreillä väliä.