Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesmaun muutos seksin suhteen?

Vierailija
28.02.2023 |

Nainen, miten on miesmakusi muuttunut seksin alueella ajan myötä? Onko se vaikuttanut siihen, kenen kanssa seurusteletkin vain onko sinulla erikseen seksipartnerit ja muut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oikeastaan muuttunut. Omat seksimieltymykset on vähän vaihdelleet elämän aikana ja ollut erilaisia kausia, mutta miesmaku pysynyt aika samanlaisena. 

Vierailija
2/3 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmaku ei ole muuttunut lainkaan. Eikä kyllä oikeastaan seksimakukaan, välillä vain on eri asiat enemmän pinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeastaan muuttunut, itsetuntemus vain parantunut. Välillä olen suostunut sellaisiin kokeiluihin, jotka eivät ole olleet oman maun mukaisia. Kokeilujen kautta vahvistunut tieto siitä mistä itse pidän. Miesmaku ei ole muuttunut kuin sen verran, että mitään selittelyjä ja ympäripuhumista en jaksa miehiltä kuunnella enää yhtään. Olen aiemminkin avautunut tästä mutta vain pikkaisen ottaa päähän, että raskaudet, synnytykset on pysynyt alakerta kunnossa, nättinä ja toimivana mutta yhden turhan rajumman peppupanon jälkeen anuksesta pilkistää pukama enkä saanut siitä kännipanosta muuta kuin verisen vesiripulin. Tiedoksi myös että join vain just tuota peppuseksiä varten. Ei olisi pitänyt.