Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään lapsi ollut pienenä punatukkainen ja onko tukka vaihtanut myöh. väriä? Vai onko punaisuus säilynyt?

Vierailija
22.11.2006 |

Mun lapsella on ruskeanpunaiset hiukset, tosi kauniit oikeastaan ja tahtoisin että väri ei muutu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tytöllä on punainen tukka ja tulevaisuus kiinnostaisi. Tyttö on jo kolme, ja väri yhä päässä.

Vierailija
2/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten paksuuntui ja vaaleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattiin lyhyeksi ja sen jälkeen ollut 2-vuotta jo vaalea...

Poika lapsi siis kyseessä

Vierailija
4/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lähti pois ja tilalle tuli täysblondi.

Vierailija
5/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että lapsistani tulee yhtä tummia kuin komea isänsä. Isänkin tukka tosin auringonpaisteessa on kuparinpunainen.

Vierailija
6/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaana olivat jo muuttuneet vaaleanruskeiksi, punertavaa tuskin enää huomaa.

Vierailija
7/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyessään oli jo pitkä punainen tukka. Nyt 2-vuotiaana väri on yhä päässä ja tukka ylettyy jo yli puolenselän! Itse olen huomannut, että punaisuus muuten vaihtelee vuodenajankin mukaan. Kesällä hiukset jostain syystä punastuvat entisestään.

Miten niin punatukkaiset ovat kammottavia?? Minun mielestä kammottavaa hiusväriä ei olekaan. Niin ja ihanaa, että muuten tässä meidän maantienharmaassa kansassa löytyy väripilkkujakin joukosta :O)

Vierailija
8/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kullanvaaleiksi näitä voisi kai sanoa (aurinko tuo häivähdykden punaista esiin). Molemmat vanhempani omaavat punatukka_geenin.

Poikani oli ensimmäiset 1,5v punatukkainen, ja nyt 2v hiukset ovat kyllä enemmän vaaleat kuin punaiset, aika lähelle kullanväriset hänelläkin. Miehellänikin on punatukka-geeni.

Eli kyllä se aika tuuripeliä on että säilyykö tukan väri, eikä tuo molemmilta vanhemmilta peritty geeni takaa sitä, jos ei estäkään (isälläni oli hautaan asti punaista punaisempi tukka, vaikka peri geenin vain oman isänsä puolelta)

Pidetään peukkuja että saatte säilyttää tyttärenne punan hiuksissaan!

Kyllä punatukkaisissa on vaan sitä jotain, sellaista luovuutta, viikarimaisuutta ja uskallusta (ainakin mielikuvissa ;) )...

Vierailija
9/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttui vaaleaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi